فرمانده انتظامی مازندران خبر داد؛

دستگیری مامور قلابی با ۷۰ فقره کلاهبرداری در ساری

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری مامور قلابی اداره آتش نشانی با بیش از ۷۰ فقره کلاهبرداری از شهروندان در شهرستان ساری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ - 23October 2018

دستگیری مامور قلابی با ۷۰ فقره کلاهبرداری در ساریبه گزارش دفاع پرس از ساری، «سیدمحمود میرفیضی» فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان ساروی مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط شخصی ناشناس که خود را مامور آتش نشانی معرفی کرده بود، تحقیق و بررسی موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: در اجرای این ماموریت تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۲ ساری با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های همه جانبه، متهم را شناسایی کردند.
 
میرفیضی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند، متهم را که با عنوان مامور آتش نشانی به درب منازل مراجعه و به بهانه تعویض کپسول های آتش نشانی مبالغی را از شهروندان دریافت می کرد، شناسایی کنند.
 
وی اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به بیش از ۷۰ فقره سرقت کپسول های آتش نشانی و کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.
 
میرفیضی از کشف ۷۰ عدد کپسول آتش نشانی در بازرسی از مخفیگاهش خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
 
فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان ضمن هشدار به شهروندان متذکر شد: مراقب اشخاصی که با عنوان ماموران خدمات دولتی از جمله آب، برق، گاز و... به درب منازل آنان مراجعه می کنند بوده و قبل از هرگونه همکاری با این گونه افراد با اخذ کارت شناسایی نسبت به احراز هویت آنها اطمینان حاصل کنند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها