سید مهدی شجاعی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آرزوی قلبی هر هنرمندی است که ذره‌ای از عظمت پیاده‌روی اربعین باشد

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری گفت: حرکت پیاده‌روی اربعین به اندازه‌ای عظمت دارد که آرزوی قلبی هر هنرمندی است که ذره‌ای از این اتفاق بزرگ معنوی و دینی باشد.
کد خبر: ۳۱۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ - 28October 2018

سید مهدی شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با اشاره به عظیمت حرکت پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار داشت: حرکت پیاده‌روی اربعین به اندازه‌ای عظمت دارد که آرزوی قلبی هر هنرمندی است که بتواند مشارکتی داشته و یا ذره‌ای از این اتفاق بزرگ معنوی و دینی باشد.

وی گفت: فکر می‌کنم هر کاری ما به عنوان یک هنرمند انجام دهیم به گونه‌ای یک انجام وظیفه است و همانطور که همگان شاهد هستند هر ساله به جمع حاضران، خادمان و عاشقان در این مراسم افزوده ‌می‌شود برهمین اساس هنرمندان بیشتری هرساله حضور دارند چراکه هر کسی وارد این پیاده‌روی شود حتماً سال آینده نیز حضور خواهد داشت؛ مگر کسی به لحاظ جسمانی عذر و دلیلی داشته باشد.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تاکید کرد: هنرمندان چنان مجذوب حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فضای معنوی اربعین می‌شوند که موجب حضور حداکثری آن‌ها شده است و هرساله باشکوه‌تر و پر تعدادتر از سال‌های قبل این اتفاق رخ می‌دهد.

شجاعی طباطبایی گفت: امیدواریم امام حسین (ع) ما را نیز قابل بدانند تا به عنوان نوکر آستان مقدسشان ما نیز بتوانیم در این راهپیمایی حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار