سعید حدادیان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فشار اقتصادی شوق زیارت مردم را زیادتر می‌‌کند

مداح معروف کشورمان با اشاره به تاثیر قیمت‌ ارز بر عزم زائرین اربعین گفت: معمولاً وقتی فشار اقتصادی بیشتر است شوق زیارت مردم زیادتر می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۲۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ - 26October 2018

سعید حدادیان مداح مطرح کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با بیان اینکه ما در سفر اربعین هنوز در ابتدای راه هستیم، اظهار داشت: ما در سینمای دفاع مقدس نیز در ابتدای راه هستیم؛ وقتی فیلمی مانند تنگه ابوقریب می‌درخشد، به این معناست که ما هنور راه‌های نرفته زیادی داریم.

وی گفت: فیلم تنگه ابوقریب از بسیاری از آثار سینمایی دفاع مقدس در دهه 60 قوی‌تر و جذاب‌تر است. با همین تفسیر هم می‌توان گفت که در ماجرای اربعین نیز در ابتدا و آغاز راه هستیم و برای تولید آثار هنری وقت زیادی داریم.

این مداح کشورمان بیان کرد: ما برای تولید آثار هنری و ادبی در قالب داستان‌های بلند و کوتاه و شعرها در حال ایجاد مقدماتی برای نسل‌های آینده هستیم تا آن‌ها بتوانند از این مبانی استفاده کنند و به آفرینش‌های ادبی مهمی برسند.

حدادیان درباره استقبال مردم از سفر معنوی اربعین، گفت: مردم عراق برای امام حسین (ع) و در راستای خدمت به زائرین از همه چیزشان گذشته‌اند، مردم ایران نیز برای زیارت اباعبدالله الحسین (ع) از همه چیزشان می‌گذرند.

وی درباره تاثیر قیمت ارز بر زیارت اربعین گفت: ان‌شاءالله جمعیت خیلی خوبی امسال نیز به زیارت اربعین خواهند رفت. معمولا وقتی فشار اقتصادی بر مردم بیشتر است شوق زیارت نیز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ 121

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اسماعیل نادری لردجانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
0
0
برادر حدادیان خواهش مداحی بفرمایید
اظهار نظر اقتصادی بماند برای اهلش و صاحب نطرانش
متاسفانه همه یاد گرفته اند از دین و احساسات مذهبی مردم برای سرپوش گذاشتن و توجیهات ضعف های مدیریتی و مشکلات اقتصادی بهره برداری کنند
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار