عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

عدم اراده جدی برخی مسوولان برای بهبود وضعیت اقتصادی/ ناکارآمدی و ضعف مدیریتی را به آمریکا پیوند نزنیم

شهاب نادری با بیان اینکه آمریکایی‌ها دشمن تراز اول کشور ما هستند، گفت: برخی می‌کوشند تا بی مسوولیتی خودشان را پای تحریم‌های بیگانگان بنویسند.
کد خبر: ۳۱۵۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ - 24October 2018

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار داشت: مشکلاتی که امروز با آن در تمام عرصه‌ها به خصوص در زمینه اقتصادی دست به گریبان هستیم، مختص به دیروز و امروز نیست؛ بلکه عملکرد ناصحیح برخی مسوولان طی سال‌های گذشته باعث و بانی ظهور این چنین بحرانی بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ضعف مدیریتی و ناکارآمدی برخی مسوولان داخلی در کنار توطئه و دشمنی بیگانگان باعث شده تا وضعیت کشورمان مطلوب نباشد، افزود: برخی مسوولان در تلاش هستند تا غفلت و عدم مسوولیت پذیری شان که منجر به تشدید مشکلات شده را به پای اقدامات ضدایرانی دولتمردان آمریکایی بنویسند؛ کسی منکر این موضوع که غربی‌ها برای تضعیف توان اقتصادی ما از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، نیست، اما تلاش این مسوولان در این‌باره مضحک است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی کوتاهی مسوولان در خصوص تلاش برای کاهش مشکلات معیشتی مردم را خیانت به ارزش و آرمان‌های انقلاب دانست و گفت: مسبب تمام گرفتاری‌های امروز جامعه عدم وحدت میان مسوولان و خوی منفعت طلبی برخی از آنهاست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار