در نشست علنی امروز مجلس صورت گرفت؛

تذکر نماینده نجف آباد به رئیس جمهور برای عدم پرداخت هزینه درمانی جانبازان شیمیایی

نماینده مردم نجف‌آباد در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که دولت چگونه ماهی حدود ۵۰ میلیون به مدیران بانک ورشکسته دی که سهام آن‌ها متعلق به بنیاد شهید و خانواده ایثارگران است پرداخت می‌کند و در مقابل هزینه درمان جانبازان شیمیایی و صعب‌العلاج و پدران و مادران شهدا را نمی‌پردازد.
کد خبر: ۳۱۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 24October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در صحن علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۲ آبان ۹۷) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از تضییع حقوق متقاضیان مسکن مهر با توجه به پرداخت عمده مبلغ سهم متقاضی که نام آنان بدون توجه به میزان پرداخت آن‌ها حذف شده است، شدند و همچنین در تذکر دیگری به رئیس جمهور خواستار تسریع در تصویب طرح طبقه‌بندی معلمان که از طرف وزارت آموزش و پرورش به هیأت دولت تحویل شده، شدند.

زهرا سعیدی نماینده مردم مبارکه به اتفاق ۲ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور خواستار رسیدگی ویژه به وضعیت زائرین اربعین در خصوص نحوه دریافت دینار در کشور عراق شدند.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار اجرای قانون در بازنشستگی پیش از موعد جانبازان و معلولین بدون در نظر گرفتن شرط ۵۰ سال شد.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که دولت چگونه ماهی حدود ۵۰ میلیون به مدیران بانک ورشکسته دی که سهام آن‌ها متعلق به بنیاد شهید و خانواده ایثارگران است پرداخت می‌کند و در مقابل هزینه درمان جانبازان شیمیایی و صعب‌العلاج و پدران و مادران شهدا را نمی‌پردازد.

رسول خزری نماینده مردم سردشت به رئیس جمهور درباره اظهارنظر نسنجیده و ضد امنیتی معاون امنیتی وزارت کشور تذکر داد و خواستار برخورد جدی و بازدارنده با عاملین کشتار بی‌رحمانه و وحشتناک کولبران و برخورد جدی و بازدارنده با عاملین احقاق حق و حقوق آنان شد.

علی بخشی نماینده مردم زنجان در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار قیمت‌گذاری نرخ گندم براساس نرخ تورم واقعی در کشور شد.

عبدالله حاتمیان نماینده مردم درگز به اتفاق ۷۵ نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که علت عدم اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص همسان‌سازی و افزایش امتیازات فصل دهم و مواد ۷۱، ۶۸، ۶۶ و ۶۵ قانون کارکنان وزارت جهاد کشاورزی چیست.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد که علیرغم اینکه می‌دانستید دیوان محاسبات در بهمن سال گذشته حکم انفصال آقای سیف را صادر کرده چرا در عزل وی تا مرداد ۹۷ تعلل و اخیراً آقای سیف را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده‌اید.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها