فرمانده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛

هزینه ۲۷ میلیارد تومانی قرارگاه سازندگی بسیج در مناطق محروم کرمانشاه

«بهمن ریحانی» گفت: قرارگاه سازندگی بسیج با تأسی از حضرت امیرالمومنین (ع) تا به امروز بیش از ۲۷ میلیارد تومان در مباحث زیرساخت، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی در مناطق محروم هزینه کرده است.
کد خبر: ۳۱۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 24October 2018

قرارگاه سازندگی بسیج بیش از ۲۷ میلیارد تومان در مناطق محروم هزینه کرده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در آیین افتتاح ۷۸ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در «سرپل‌ذهاب»، اظهارداشت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست؛ بطوری‌که امیرمؤمنان (ع) در حکومت خود و خارج از آن به فکر خدمت به مردم در بلاد اسلامی بود و ما امروز باید از سیره زندگی امام اول شیعیان الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به وظایف قرارگاه سازندگی بسیج افزود: قرارگاه بسیج سازندگی وظیفه سازندگی کشور و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی را با پشتوانه بسیج و حمایت‌های خیرین و نهاد‌های حمایتی کشور برعهده دارد.

ریحانی تصریح کرد: قرارگاه سازندگی بسیج با تأسی از حضرت امیرالمومنین (ع) تا به امروز بیش از ۲۷ میلیارد تومان در مباحث زیرساخت، فرهنگی، بهداشتی و عمرانی در مناطق محروم هزینه کرده است.

وی ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی به مدت ۲ سال است که با دستور فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در استان کرمانشاه تشکیل شده و در پنج دهستان محروم و در سه بستر اشتغال‌زایی، بهداشتی و زیرساخت فعالیت می‌کند که بخشی از آن توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و بخشی دیگر نیز توسط خیرین تأمین می‌شود.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اردو‌های طرح هجرت در ایام تابستان و بهره‌گیری از شور و نشاط جوانی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است که تفکر و الگوی خدمت‌رسانی را سرلوحه کار‌های خود قرارداده و به مردم خدمت می‌کند.

وی اذعان داشت: ۷۸ واحد مسکونی ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد که با همت بسیج سازندگی و خیرین و نهاد‌های حمایتی انجام گرفته است و این اقدام با توجه به فرمایش رهبر انقاب که زلزله را تبدیل به فرصت کنید انجام شده است.

شهر‌های زلزله‌زده کرمانشاه را بهتر از قبل می‌سازیم

«هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه نیز در این آیین اظهار داشت: عشق امام حسین (ع)  در دل همه ملت‌های آزاده جهان نهادینه شده است و پیاده‌روی اربعین جزو بزرگ‌ترین مناسک معنوی جهان است.

وی افزود: پیام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای زلزله‌زدگان کرمانشاه، منشأ انسجام و وحدت ملی برای عبور از بحران زلزله شد؛ به‌گونه‌ای که همه ارگان‌ها و همه مردم کشور برای ادای دین به مرزداران خود با حضور چشمگیر و باشکوه به کمک زلزله زدگان آمدند و خود مردم استان کرمانشاه نیز بیش از همه به کمک هم استانی‌های خود شتافتند.

بازوند گفت: رییس جمهور با ۲ بار حضور خود در استان، مصوبات و حمایت‌های بی‌نظیری را برای کمک به مردم به تصویب رساندند.

وی بیان داشت: رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) سیاست اصلی ما در بازسازی مناطق زلزله‌زده زده است و با تبدیل تهدید به فرصت، شهر‌های زلزله‌زده استان را بهتر از قبل می‌سازیم.

افتتاح ۷۸ واحد مسکونی به همت کمیته امداد و سپاه استان کرمانشاه

همچنین سردار «حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی بسیج کشور نیز در این آیین اظهار داشت: ۷۸ واحد افتتاحی مربوط به پروژه‌های عمرانی محرومیت‌زدایی مددجویان بهیستی کمیته امداد و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه است که تمام این پروژه‌ها با همکاری مستقیم مردم به اجرا درآمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها