جانشین رییس آکادمی پلیس ترکیه:

لزوم اهتمام ایران و ترکیه برای مقابله با گروه‌های تروریستی

«سرتیپ فاتیح اینال» بر اهتمام پلیس ایران و ترکیه برای مقابله با گروه‌های تروریستی منطقه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 24October 2018

لزوم اهتمام 2 کشور برای مقابله با گروه‌های تروریستیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «سرتیپ فاتیح اینال» جانشین رییس آکادمی پلیس ترکیه در دیدار با «سردار لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین اظهارداشت: از بدو ورود مورد استقبال گرمی قرار گرفتیم و خیلی خوشحالم که در کشور دوست و برادر ایران حضور دارم.

وی در ادامه افزود: حضور در ایران برای من تجربیات خوبی به همراه داشت، طی بازدید‌هایی که داشتیم به سیستم آموزشی پلیس ایران واقف شدیم.

جانشین رییس آکادمی پلیس ترکیه خاطرنشان کرد: در مقدمه ادای احترام می‌کنم نسبت به ساحت مقدس شهدای 2 کشور که در راه تامین امنیت منطقه جان خود را تقدیم کردند.

سرتیپ فاتیح اینال گفت: از بدو ورود به ایران تاکید داشتم که معضل مشترک ترکیه، ایران و سوریه موضوع ترور و تروریسم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: 2 کشور امروز با گروه‌های تروریستی مختلف همچون پژاک و پ.ک.ک که مورد حمایت آمریکا هستند و برای ما هم در منطقه مشکلاتی را به وجود آوردند و همچنین یک سازمان تروریستی بزرگ به نام داعش که در منطقه اقدامات تروریستی فجیعی انجام داده است، مواجه‌اند.

جانشین رییس آکادمی پلیس ترکیه اظهار داشت: متاسفانه برخی کشور‌ها که با ماهیت این گروه‌های تروریستی آشنایی ندارند، ناآگاهانه به آن‌ها کمک می‌کنند.

سرتیپ فاتیح اینال گفت: جنایت‌های مختلفی توسط این گروه‌های تروریستی انجام می‌شود که از جمله می‌توان به کشتار وسیع افراد بی‌گناه و قاچاقاق انسان اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: با تعامل و همکاری مشترک باید در اسرع وقت به اهداف دشمنان پی ببریم و برای مقابله همکاری داشته باشیم.

جانشین رییس آکادمی پلیس ترکیه خاطرنشان کرد: ان شاءالله به زودی شاهد پروژ‌ه‌های مشترک فی ما بین باشیم و همچنین امیدوارم که برادران ایرانی‌ام را به زودی در ترکیه ببینیم.

سرتیپ فاتیح اینال در پایان گفت: نگرانی و ناراحتی شما نگرانی و ناراحتی ما است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها