مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت تبلیغات اسلامی برای تبلیغ معارف اسلامی

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران بر ضرورت استفاده از ظرفیت تبلیغات اسلامی برای تبلیغ معارف اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ - 24October 2018

ضرورت استفاده از پتانسیل تبلیغات اسلامی برای تبلیغ معارف اسلامیبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی نکا با بیان اینکه نکا از روحانیون، علما و اثرگذاران توانمندی برخوردار است، اظهار داشت: روحانیت موثر شهرستان، مداحان و هیئات مذهبی باید با اتحاد در راستای خدمتگزاری بیشتر تلاش کنند تا انقلاب ما به انقلاب مهدی (عج) متصل شود.
 
وی روحانیون، علما، هیأت مذهبی، مداحان و اثرگذاران قرآنی و فرهنگی را پتانسیل اداره تبلیغات اسلامی دانست و عنوان کرد: باید از ظرفیت بالای این سازمان برای رشد دینی و اسلامی در جامعه استفاده شود.
 
شکریان با عنوان اینکه تبلیغات اسلامی، تبلیغ معارف دین خدا و معارف دین اسلام را در اختیار دارد، گفت: با استفاده از ظرفیت و پتانسیل های مختلف در این حوزه باید برای رشد و تعالی دین تلاش شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بیان داشت: مسئولان فرهنگی و همه خدمتگزاران به دین، اسلام و فرهنگ باید برای تقویت اسلام و دین خدا تلاش کرده و با انسجام و برنامه ریزی مناسب در این بخش ها کار شود.
 
این مسئول با بیان اینکه پشتوانه تبلیغ را یک اعتقاد و باور است که با انجام آن افراد زیادی به صراط و راه حقیقت هدایت می‌شوند، تأکید کرد: باید تبلیغ دین و ترویج باورهای دینی در دستور کار همگان قرار گیرد.
 
در این مراسم با تکریم از زحمات حجت‌الاسلام «محمدعلی الیاسی» به عنوان رییس سابق اداره تبلغیات اسلامی نکا، حجت‌الاسلام «سیف‌الله سهرابی» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار