رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر کشور:

۴۷۷ پایگاه امداد و نجات خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بر عهده دارند

مرتضی سلیمی گفت: ۴۷۷ پایگاه امداد و نجات و ۳ قرارگاه فعال در ایام اربعین در سراسر کشور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۱۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴ - 24October 2018

477 پایگاه امداد و نجات خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بر عهده‌ دارندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، «مرتضی سلیمی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی هلال‌احمر به زائران حسینی در پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 477 پایگاه امداد و نجات و 3 قرارگاه فعال در ایام اربعین در سراسر کشور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) را بر عهده‌ دارند.

وی افزود: تا این لحظه 42 هزار نفر از زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر کشور برخوردار شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور بابیان این‌که 4 هزار نفر نیز به‌صورت اضطراری توسط امدادگران اسکان داده شدند، گفت: این امکان فراهم‌شده تا زائران در پایگاه‌های هلال‌احمر اسکان اضطراری داده شوند.

وی با تأکید بر اینکه خدمات در خارج کشور بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور است، عنوان کرد: 350 امدادگر از طرف سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی در خاک کشور عراق در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی تا کربلا بر عهده‌ دارند.

سلیمی بیان کرد: 7 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 32 دستگاه آمبولانس نیز در خارج از کشور کار امدادرسانی به زائران اربعین حسینی را بر عهده‌دارند.

 وی گفت: خدمات‌رسانی به زائران اربعین نیز پس از اربعین و در بازگشت زائران ادامه دارد و پایگاه‌های هلال‌احمر نیز به‌صورت پلکانی جمع‌آوری می‌شود.

سلیمی افزود: کیفیت خدمات‌رسانی به زائران هرسال بهتر از گذشته می‌شود و آمادگی امدادگران با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که صورت گرفته بسیار مطلوب و مناسب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار