امیر نصیرزاده:

ارتقای توان دفاعی باید توام با بصیرت و شناخت دشمن باشد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ارتقای توان دفاعی باید توام با بصیرت و شناخت دشمن در عرصه‌های جنگ نرم باشد.
کد خبر: ۳۱۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴ - 24October 2018

ارتقای توان دفاعی باید توام با بصیرت و شناخت دشمن باشدبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد از بخش‌های مختلف این پایگاه بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از پایگاه برادران شهید دلحامد در جمع خلبانان این پایگاه، ارتقاء سواد رسانه‌ای را عامل مهمی در شناسایی و مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن دانست.

امیر سرتیپ نصیرزاده خطاب به خلبانان اظهار داشت: شما خلبانان در خط مقدم رزم هوایی و دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی هستید که تلاش مستمر و مضاعف شما در راستای ارتقاء آمادگی رزمی و توان دفاعی، ستودنی است.

وی با تاکید بر اینکه ارتقای توان دفاعی باید توام با بصیرت و شناخت دشمن در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشد، تصریح کرد: لازم است شما عزیزان علاوه بر دانش نظامی، دانش رسانه‌ای، معنوی و سیاسی خود را نیز ارتقا دهید تا دشمن را در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هم مایوس کنید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید علاوه بر افتتاح مرکز ستاد فرماندهی گروه نگهداری پایگاه برادران شهید دلحامد، از بخش‌های مختلف اعم از باند پرواز، اورهال، هواپیماهای آموزشی، قرارگاه سربازی و دیگر اماکن این پایگاه بازدید کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار