درگفت‌و‌گو با دفاع پرس عنوان شد؛

اعزام مادران و همسران شهدا به همایش بزرگ اربعین حسینی (ع)

به همت هیئت فرزندان شهدای اسلام ، تعداد زیادی از خانواده های شهدا برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی عازم کربلا می شوند.
کد خبر: ۳۱۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 24October 2018

اعزام مادران و همسران شهدا به همایش بزرگ اربعین حسینی (ع)نیما مهدیان، مسئول فرهنگی هیئت فرزندان شهدای اسلام در گفت‌و‌گو با دفاع پرس اظهار داشت: تعداد 100 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر که قریب به اتفاق آنها مادران و همسران شهدا هستند، فردا سوم آبان از امامزاده صالح (ع) تجریش عازم کربلای معلا خواهند شد.

 وی با بیان اینکه خانواده های معزز شهدا از راه زمینی و شلمچه راهی مراسم اربعین می شوند، اظهار کرد: در این برنامه امام جمعه اهواز به استقبال زائران حسینی خواهد آمد و پس ار استقرار در موکب های تدارک دیده در خوزستان راهی کربلا خواهند شد.

مهدیان یادآور شد: حرکت کاروان مادران و همسران شهدا که از خانواده شهدای فاطمیون، مدافع حرم و دفاع مقدس هستند، فردا پنجشنبه سوم آبان ماه و بازگشت آنها یک روز پس ازمراسم اربعین حسینی(ع) خواهد بود.

 مسئول فرهنگی هیئت فرزندان شهدای اسلام با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی متنوعی درطول این سفر برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است، یادآور شد: شال های سفید رنگ منقش به تصویر شهدای گرانقدر هم تدارک دیده ایم که حال و هوای معنوی بهتری ایجاد شود.

وی یادآور شد: در فراخوانی که برای راه پیمایی اربعین دادیم استقبال خوبی انجام شد ولی به خاطر محدودیت متاسفانه نتوانستیم به همه درخواست ها جواب بدهیم که امیدوارم در سالهای آینده این مشکل حل شود و پذیرای تعداد زیادی از خانواده های عزیز شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها