جانباز سرافراز «عباس‌علی وکیلی زارچی» به همرزمان شهیدش پیوست

«عباس‌علی وکیلی زارچی» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، شامگاه دوشنبه ۳۰ مهر پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۳۱۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 25October 2018

شهید «وکیلی زارچی» در زادگاهش تشییع خواهد شدبه گزارش دفاع پرس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، «عباس‌علی وکیلی زارچی» که از اولین روز‌های جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشت و به‌افتخار جانبازی نائل شد، مسئولیت ستاد امداد و درمان جنگ را بر عهده گرفت و خدمت به رزمندگان سپاه اسلام را سرلوحه کار خود قرار داد.

این رزمنده و مدیر فعال در دوران دفاع مقدس پس از پایان جنگ تحمیلی از پای ننشست و در قامت خدمت به ایثارگران ریاست ستاد رسیدگی به امور آزادگان را عهده‌دار شد.

مراسم تشییع شهید «عباس‌علی وکیلی زارچی»:

مراسم تشییع شهید «عباس‌علی وکیلی زارچی» امروز (پنج‌شنبه) ساعت ۱۴:۳۰ از میدان امام حسین (ع) «زارچ» تا حسینیه اعظم سرچشمه زارچ تشییع و پیکر مطهرش در موسسه خیریه علمی فرهنگی کریم که یادگار ماندگار این شهید سعید است به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم بزرگداشت شهید «عباس‌علی وکیلی زارچی»:

مراسم بزرگداشت شهید «عباس‌علی وکیلی زارچی» روز دوشنبه ۷ آبان‌ماه از ساعت ۷ الی ۹ صبح از طرف نماینده ولی فقیه در استان یزد، استاندار محترم، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه «الغدیر» و فرماندهی انتظامی استان در مسجد «روضه محمدیه» برگزار خواهد شد.

همچنین مردم شهیدپرور «زارچ» نیز یکشنبه‌شب ۶ آبان‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهر یاد و خاطره این جانباز شهید را گرامی خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار