استاندار کرمانشاه:

بسیج بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

«هوشنگ بازوند» با اشاره به ظرفیت‌های بسیج، گفت: بسیج بسیاری از تهدیدها را در کشور به فرصت تبدیل کرده است.
کد خبر: ۳۱۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ - 25October 2018

بسیج بسیاری از تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه، صبح امروز (پنج‌شنبه) در آیین افتتاح حوزه مقاومت امام موسی کاظم (ع) در محل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه، بسیج را یک فرهنگ عمومی دانست و اظهار داشت: به برکت این فرهنگ عظیم، بسیج بسیاری از تهدید‌ها را در کشور تبدیل به فرصت کرده است.

وی افزود: بسیج یکی از گلچین‌های دستاورد ۴۰ ساله انقلاب‌اسلامی و بهترین یادگاری است که امام خمینی (ره) آن‌را پایه‌گذاری کرده است.

استاندار کرمانشاه به نقش‌آفرینی بسیج در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در آن نبرد نابرابر که بیش از ۴۰ کشور دنیا دست به دست هم داده بودند تا ایران را نابود کنند، بسیج توانست با حضور بی‌نظیر خود گنجینه‌ای را به‌جا بگذارد که در طول تاریخ همتا ندارد.

وی یادآور شد: امروز در کشور هنگام مواجهه با بحران‌های مختلف مردم بسیج می‌شوند و سختی‌ها و موانع را از سر راه برمی‌دارند.

استاندار کرمانشاه به مشکلات اقتصادی اخیر کشور اشاره کرد و گفت: یکی از راهکار‌های برون‌رفت از این فشار اقتصادی، انسجام ملی و بسیج همگانی است.

وی از بسیج به عنوان سرمایه بزرگ کشور یاد کرد و خاطرنشان کرد: باید این سرمایه را تقویت کنیم؛ چرا که با این کار می‌توانیم از تهدید‌های دشمن به راحتی عبور کنیم.

بازوند در پایان تاکید کرد: باید همه جهت تقویت این دستاورد و یادگار امام خمینی (ره) تلاش، و این امانت را به نسل آینده منتقل کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار