«چاووش اغلو» در نشست خبری با همتای فلسطینی حود؛

جسد «خاشقجی» را پیدا نکرده‌ایم/ تحقیقات را رها نمی‌کنیم

وزیر خارجه ترکیه در جریان نشست مطبوعاتی با همتای فلسطینی خود، با بیان این‌که آنکارا تاکنون جسد «خاشقجی »را پیدا نکرده است، گفت: تحقیقات پیرامون قتل «خاشقجی» ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۳۱۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ - 25October 2018

جسد خاشقجی را پیدا نکرده‌ایم/ تحقیقات را رها نمی‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از الجزیره، «مولود چاووش اغلو» وزیر خارجه ترکیه با «ریاض المالکی» همتای فلسطینی خود در آنکارا دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، ۲ طرف پس از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی مشترک حضور یافتند.

«چاووش اغلو» در جریان این کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: ما هنوز جسد «جمال خاشقجی» را پیدا نکرده‌ایم و به دنبال آن می‌گردیم. این حق خانواده «خاشقجی» است که جسد وی را پیدا کند.

وی افزود: طبق توافقنامه وین، تحقیقات درباره ماجرای «خاشقجی» و همچنین مجازات عاملان جنایت علیه این روزنامه‌نگار باید در ترکیه صورت گیرد.

وزیر خارجه ترکیه اظهار داشت: در صورت لزوم، مدارک ارتکاب جنایت علیه «خاشقجی» را در اختیار دادگاه‌های بین‌المللی قرار خواهیم داد.

از سوی دیگر، «ریاض‌المالکی» نیز ضمن محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان به مسأله تخریب روستای «خان‌الحمر» در شرق قدس اشاره کرد.

وی در این خصوص گفت: اسرائیل تلاش می‌کند تا از رهگذر تخریب روستای «خان‌الاحمر»، فلسطینیان را در مقابل عمل انجام شده دیگری قرار دهد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار