حجت‌الاسلام صدیقی:

FATF راهگشای کاهش مشکلات جاری کشور نیست/ خودمان را تسلیم غربی ها نکنیم

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مشکلات جاری کشور به دلیل ناکارآمدی برخی مسوولان است، گفت: عده‌ای تنها راه کاهش مشکلات جاری کشور را در گرو پیوستن به کنوانسیون های بین‌المللی میدانند.
کد خبر: ۳۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 25October 2018

FATF  راهگشای کاهش مشکلات جاری کشور نیست/ خودمان را تسلیم غربی ها نکنیمبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم ترحیم پدر سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز (پنجشنبه سوم آبانماه) در مسجد جامع ابوذر تهران برگزار شد، با بیان اینکه خداوند جهان هستی را بیهوده خلق نکرده است، اظهار داشت: انسان در طول عمر خود همواره تحت نظارت خداوند و مورد آزمایش های مکرر حضرت حق قرار میگیرد؛ لذا کسانی پیروز این میدان هستند که از تمام آزمون های الهی موفق خارج شوند.

وی در ادامه با توجه به جایگاه والای انسان نزد خداوند، افزود: اگر انسان در طول زندگی خود همواره خداوند را ناظر بر اعمال و کردار خود در نظر بگیرد و در انجام واجبات خداوند ثابت قدم و از محرمات دوری کند، به جایگاه حقیقی خود که همان احسن الخالقین است، دست پیدا میکند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به قیام حضرت امام حسین (ع) تصریح کرد: درس بزرگی که تمام آزادگان و کشورهای آزادی‌خواه جهان از حضرت سیدالشهدا (ع) میگیرند این است که تحت هیچ شرایطی در مقابل ظلم و زورگویی ظالمان کوتاه نیآیند و سکوت نکنند.

حجت‌الاسلام صدیقی ظهور و بروز انقلاب اسلامی کشورمان را برگرفته از نهضت و قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: ما هرچه داریم از انقلاب داریم و ولایت حاکم در کشور ما همان ولایت حسینی است.

امام جمعه موقت تهران اشاره به توطئه های برخی کشورهای غربی، عربی و عبری گفت: امروز باید در شناخت یزیدیان آگاه و در مقابل اقدامات آنها هوشیار باشیم. آمریکایی ها و کشورهای متحدش چشم دیدن اقتدار اسلام را ندارند؛ لذا میکوشند تا با تفرقه اندازی میان امت اسلامی به اهداف ضداسلامی خود برسند.

حجت‌الاسلام صدیقی مراسم راهپیمایی زائران اربعین حسینی را نماد وحدت و انسجام مسلمانان عنوان کرد و افزود: یکی از راهکارهای اساسی که توانسته دشمنان را در تحقق اهدافشان ناکام گذاشته، همین برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی زائران اربعین حسینی است که هرسال با شکوه تر از سال قبل برگزار میشود. این اقدام مسلمانان نشانگر اوج قدرت امت اسلامی است.

وی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم، کسانی را که در راه خدا از تمام زندگی شان گذشتند و جهاد کردند را بهترین بندگان خداوند توصیف کردند.

امام جمعه موقت تهران با طرح این سوال که کدام عالم و اهل دل عظمتی بزرگ برای اسلام طی قرن اخیر به ارمغان آورد، گفت: در دورانی که رژیم پهلوی تلاش میکرد که اسلام در داخل کشور و فراتر از آن در کشورهای همسایه تضعیف شود، امام خمینی با ایمان و اراده قلبی به خدا و یقین داشتن به پیروزی در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستاد و سرانجام مزد مجاهدت های امام و انقلابیون ظهور و بروز انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه جهادگران مسیر رسیدن به خداوند را زودتر طی میکنند، گفت: اولین گام برای ورود به عرصه جهاد این است که با خداوند معامله کنیم؛ خداوند با فاسدان معامله نمیکند، خداوند با کسانیکه در پست های مختلف قرار دارند امام برای نظام و انقلاب دلسوزی نمیکنند معامله نمیکند، خداوند با کسانیکه تظاهر به مومن نمایی میکنند معامله نمیکند؛ لذا باید خودمان را از گرد و غبار دنیا تمیزی دهیم و سپس خالصانه با خدای خود عهد و پیمان ببندیم.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، برقراری رابطه با غربی ها تحت لوای کنوانسیون های بین‌المللی را باعث افزایش مشکلات جاری کشور دانست و گفت: ناکارآمدی برخی مسوولان باعث شده تا وضعیت کنونی کشور به این روز درآید؛ لذا امروز که با مشکلات عدیده ای مواجه شده ایم، برخی مسوولان میکوشند تا با پیوستن با FATF راهی برای کاهش مشکلات ایجاد کنند؛ لذا باید بدانند که نباید تسلیم غرب شویم؛ ما در دوران دفاع مقدس تحت هر شرایط سخت و دشواری که متحمل بودیم توانستیم در مقابل ابر قدرت های غربی و شرقی پیروز شویم؛ لذا امروز هم میتوانیم با توجه به ظرفیت های داخلی از تمام مشکلات موفق خارج شویم.

انتهای پیام / 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار