توسط تروریست‌ها رخ داد؛

انتقال محموله‌های سمی برای دست زدن به حمله شیمیایی در ادلب

منابع روسی از تحرکات تروریست‌ها با مشارکت کلاه سفید‌ها برای دست زدن به حمله شیمیایی در ادلب به منظور فراهم کردن زمینه حمله نظامی آمریکا و غرب به سوریه پرده برداشتند.
کد خبر: ۳۱۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸ - 26October 2018

انتقال محموله‌های سمی برای دست زدن به حمله شیمیایی در ادلببه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، اسپوتنیک اعلام کرد: کلاه سفید‌ها کار آموزش حدود ۶۰ نفر که در میان آن‌ها بیش از ۱۸ زن وجود دارند برای دست زدن به حمله شیمیایی که تروریست‌های هیئت التحریر الشام با مشارکت تروریست‌های حزب الترکستانی در منطقه سهل الغاب و جسر الشغور را به اتمام رسانده‌اند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌ها همچنان ده‌ها کودک که اخیرا از یکی از اردوگاه‌ها در شهر سلقین در حومه ادلب ربوده‌اند در گروگان دارند. تروریست‌های هیئت تحریر الشام و حزب الترکستانی با همکاری کلاه سفید‌ها اقدام به انتقال گاز کلر به سمت منطقه سهل الغاب کرده‌اند و محموله دیگری را نیز به جسرالشغور منتقل کرده‌اند.

این در حالی است که شبکه المیادین نیز شب گذشته به نقل از منابع خود در جسرالشغور اعلام کرد که تروریست‌ها با مشارکت کلاه سفید‌ها مواد سمی از شهر جسرالشغور به منطقه خربه عامود در حومه ادلب سوریه منتقل کرده‌اند.

المیادین جزییات بیشتری درباره انتقال مواد سمی و نوع و حجم آن بیان نکرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار