امام جمعه زاهدان:

قدرت ایران امروز برای تمام دنیا ثابت شده است

امام جمعه زاهدان گفت: قدرت ایران امروز برای تمام دنیا ثابت شده و این قدرت نشات گرفته از رهنمودهای امام امت و نصیحت‌های رهبری معظم انقلاب است.
کد خبر: ۳۱۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 26October 2018

قدرت ایران امروز برای تمام دنیا ثابت شده استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «آیت الله عباسعلی سلیمانی» امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: چند سالی است که جنگ نرم در جهان رونق پیدا کرده و در بین کشورهای دنیا رواج پیدا کرده است یکی از جنگ‌های نرم راهپیمایی‌هایی است که با تجمع تعدادی از انسان‌ها به وقوع می‌پیوندد تا به کشورهای دیگر یا به دشمنان خود اتحاد را نشان بدهند.

وی گفت: امروزه در دل اسلام در بین عاشقان اهل بیت و ابا عبدالله راهپیمایی و تجمع بزرگ شیعیان اربعین در خاک عراق به وقوع میپیوندد که هیچ کشوری توان مقابله با این تجمع و این اتحاد را ندارد؛ البته این راهپیمایی بخش معنوی بسیار زیادی برای مسلمانان دارد که شروع این تجمع با پاهای مبارک زینب کبری (س) و زین العابدین(ع) تشکیل شد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: قدرت ایران امروز برای تمام دنیا ثابت شده و این قدرت نشات گرفته از رهنمودهای امام امت و نصیحت‌های رهبری معظم انقلاب است، اگر رهبری معظم جامعه نبود ما امروز این قدرت و این اقتدار را نداشتیم.

آیت الله سلیمانی گفت: با حمایت‌های رهبری معظم انقلاب بوده که ما مردم توانستیم در فتنه سال 88 موفق باشیم و حماسه 9 دی را بیافرینیم.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: اگر روحیه انقلابی وجود داشته باشد ترسی از دشمن وجود ندارد، وقتی از روحیه انقلابی صحبت می‌شود و مقام معظم رهبری بر این رویکرد تاکید دارند یعنی اینکه مردم نیروهای مسلح، دولت، قوه قضاییه و مجلس قانون گذاری همه همه باید روحیه انقلابی داشته باشند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز تنها کشوری است که اسرائیل از آن حساب می‌برد، کشوری که تجربه هشت سال دفاع مقدس را در کارنامه دارد، امروزه ایران با قدرت معادن و نفت و گاز و انرژی‌های خود یکی از قدرت های دنیا به حساب می‌آید.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: آمریکا زمانیکه که این همه انرژی و این روحیه انقلابی را می‌بیند با همکاری و پول عربستان دست به جنایت‌های فراوان در منطقه می‌زند و با تحریم‌های اقتصادی و مذهبی می‌خواهد اتحاد و روحیه انقلابی این مردم را از بین ببرد.

وی ادامه داد: اگر ما خدمات نظام را نسبت به قبل از انقلاب مقایسه کنیم باید خدا را شاکر باشیم، همین استان قبل از انقلاب چه بوده و اکنون می‌بینیم که یکی از استان پ‌های استراتژیک این کشور قلمداد می‌شود.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: ما مردم باید از تولیداتمان حمایت کنیم و ببینیم چه هزینه‌هایی برای زیرساخت‌های این کشور بعد از انقلاب شده و برای بهتر شدنشان تلاش کنیم و دستمان را از بیگانه جدا کرده و خودمان اقتصاد مقاومتی را بسازیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها