امام‌جمعه موقت الشتر:

پیاده روی اربعین هشداری به دشمنان ائمه اطهار و معصومین است

حجت الاسلام پرویز صالحی گفت: پیاده روی اربعین هشداری به دشمنان ائمه اطهار و معصومین است که در رأس این دشمنان اندیشه وهابیت و تکفیری قرار دارد.
کد خبر: ۳۱۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ - 26October 2018

پیاده روی اربعین هشداری به دشمنان ائمه اطهار و معصومین استبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «پرویز صالحی» امام جمعه موقت الشتر در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، پرهیز از دنیا پرستی و مال اندوزی، نمازگزاران را به انجام فرامین الهی و امر معروف و نهی از منکر توصیه کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) به لایحه کاپیتولاسیون و تصویب آن توسط رژیم پهلوی اعتراض کرد و در همه صحنه های اجتماع حضور موثر داشتند، تصریح کرد: امام راحل به واسطه افشاگری تبعید شد و فرزندش را از او گرفتند؛ اما امام(ره) دست از  هدف و آرمانش نکشید.

امام جمعه موقت الشتر افزود: تفکر و اندیشه امام(ره) به نحوی بود که درس استکبار ستیزی را برای همیشه به ما آموخت.

حجت الاسلام صالحی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به همه عاشقان و دلدادگان امام حسین(ع)، به پیاده روی اربعین و پیام های سیاسی، دینی و اخلاقی آن اشاره کرد و گفت: این پیاده روی عظیم هشداری به دشمنان ائمه اطهار و معصومین است که در رأساین دشمنان اندیشه وهابیت و تکفیری قرار دارد.

وی با بیان اینکه مسلمانان با یک وحدت گسترده و یکپارچگی عظمت معصومین و سالار شهیدان را در پیاده روی اربعین نشان می دهند، تصریح کرد: در مقابل گروه های تکفیری که می خواهند از اسلام چهره زشت به نمایش بگذارند، محکوم به شکست شده اند.

امام جمعه موقت الشتر با تاکید بر اینکه فتنه ها و جنایاتی که آل‌سعود برای برآورده کردن خواسته های اسرائیل و استکبار  انجام می دهد سرنوشتی جز شکست ندارد؛ آل سعود مردم یمن را قتل عام می‌کنند تا اسرائیل به اهداف خود برسد، افزود: آل‌سعود با استبداد و دیکتاتوری عمل می کند و کشته‌شدن روزنامه‌نگار توسط ولیعهد عربستان نمونه ای از این دیکتاتوری است.

حجت الاسلام صالحی در بخش دیگری از سخنان خود به روز دانش آموز و بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت شهید فهمیده اشاره کرد و گفت: شهدا برای زنده ماندن ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند لذا مسئولین نیز باید پاسدار خون شهدا و آرمان های آنان باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه‌ رشد و شکوفایی برای جوانان از هر نظری فراهم شود، افزود: در سال ۸۵ کلنگ احداث یک کتابخانه در سلسله زده شده است و از سال ۸۵ تاکنون هیچ کاری انجام نداده اند؛ فضای کتابخانه ای شهرستان سلسله جوابگوی جوانان نیست و مسئولین باید در این مورد اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها