استاندار تهران:

۷۰ هزار پرس غذا در هر وعده بین زائرین صحن حضرت زهرا توزیع می‌شود

استاندار تهران با اشاره به حضور انبوه زائرین اربعین در صحن حضرت زهرا گفت: در هر وعده ۷۰ هزار پرس غذا در این صحن توزیع می شود که فقط بخشی از خدمات است.
کد خبر: ۳۱۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹ - 26October 2018

۷۰ هزار پرس غذا در هر وعده بین زائرین صحن حضرت زهرا توزیع می‌شودبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، محمدحسین مقیمی استاندار تهران به کنگره عظیم اربعین در عتبات عالیات با اشاره به بازدیدش از صحن حضرت زهرا و روند خدمات رسانی به زائرین اربعین گفت: یکسری از کارها از قبل به منظور آمادگی استقبال و خدمات رسانی به زائرین انجام شده است.

وی با اشاره به بازدیدش از آشپزخانه مرکزی صحن حضرت افزود: در این آشپزخانه در هر وعده ۷۰ هزار پرس غذا توزیع می شود که توانسته بخشی زیادی از نیازهای زائرین را تامین کند.

استاندار تهران تصریح کرد: تمام خدمات به زائرین در این صحن توسط خیرین و بانیان زیادی تامین شده است. ضمن اینکه تمام خادمبن و افرادی که در صحن حضرت زهرا خدمت رسانی می کنند خودجوش این کار را کرد و حتی کارمندان هم مرخصی گرفته اند.

وی اظهار داشت: امکانات موجود در صحن حضرت زهرا نسبت به سال گذشته بسیار بیشتر شده و ساختمان های موجود در این صحنه آماده تر از سال ۹۶ شده است‌ هر چند که این صحن شرایط لازم برای استقرار آشپزخانه را ندارد اما به هر حال باید از تمام امکانات حداکثر استفاده را برای توسعه خدمات به زائرین کرد.

مقیمی خاطرنشان کرد: در ایام اربعین هیچ عملیات ساختمانی در صحن حضرت زهرا انجام نمی شود ولی با این حال زائرین اربعین می توانند ماشین آلات و تجهیزات را ببینند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها