طی قرعه، هیات رئیسه مجلس قرائت کرد؛

اسامی نمایندگان موافق و مخالف چهار وزیر پیشنهادی دولت

هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی طی قرعه اسامی نمایندگانی که قرار است در موضع موافق و مخالف وزرای پیشنهادی دولت سخنرانی کنند را اعلام کرد.
کد خبر: ۳۱۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 27October 2018

اسامی نمایندگان موافق و مخالف چهار وزیر پیشنهادی دولتبه گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در جلسه علنی امروز (شنبه پنجم آبانماه) مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، هیات رئیسه مجلس طی قرعه اسامی نمایندگانی که قرار است در موضع موافق و مخالف وزرای پیشنهادی دولت سخنرانی کنند را اعلام کرد.

بر این اساس حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان، علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری را در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمود صادقی نماینده تهران و احمد بیگدلی نماینده خدابنده در مخالفت با آقای شریعتمداری سخنرانی خواهند کرد.

همچنین محمدعلی پورمختار نماینده مردم شهرستان بهار و حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان کنگاور در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستان شوشتر و محمد فیضی نماینده اردبیل در مخالفت با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سخنراانی می‌کنند.

طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی هیات رئیسه مجلس، روح الله بابایی صالح نماینده بوئین زهرا و محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان نیز در موافقت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ولی ملکی نماینده مشکین شهر و شهاب نادری نماینده پاوه در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده سبزوار و محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی و یحیی کمالی پور نماینده جیرفت و علی ساری نماینده اهواز در مخالفت با این وزیر پیشنهادی سخنرانی می‌کنند.

انتهای پیام/151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار