سردار مستاجران تشریح کرد؛

جزئیات خدمات هواناجا در برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی

فرمانده هواناجا گفت: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم‌های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت‌های مختلف در ایام راهپیمایی بزرگ اربعین به کارگیری می‌شود.
کد خبر: ۳۱۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ - 27October 2018

خدمات هوا ناجا در برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی اربعین/ بهره‌مندی از تجهیزات هوایی و پهپادیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «علی مستاجران» فرمانده هوا ناجا درباره تمهیدات هواناجا برای برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: فرماندهی هواناجا نیز همچون سنوات گذشته در راستای برگزاری توام با نظم و امنیت با به کارگیری ظرفیت حداکثری به میدان آمده است.

وی افزود: هواناجا بر اساس مأموریت‌های محوله همواره در طول سال به نوعی در حالت آماده باش است؛ اما همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی (ع)، حالت آماده باش و فوق‌العاده به خود می‌گیرد و خلبانان و افسران هواناجا در مأموریت‌های مختلف ایفای نقش می‌کنند.

فرمانده هواناجا افزود: تمام تجهیزات این پلیس اعم از هواپیما، بالگرد، سیستم‌های پهپادی پروازی و زمینی در راستای اجرای مأموریت‌های مختلف در این ایام به کارگیری می‌شود.

این مقام عالی انتظامی اشاره کرد: هوا ناجا در مأموریت‌هایی، چون حوزه امنیتی، کنترل و پایش هوایی مرز‌های سه گانه، مدیریت ترافیکی و ... ایفای نقش می‌کنند.

سردار مستأجران تأکید کرد: بخشی از تجهیزات هواناجا با هماهنگی قرارگاه مرکزی اربعین ناجا برای پوشش خبری کنگره عظیم اربعین در اختیار رسانه‌هایی، چون صدا و سیما قرار گرفته است، همچنین از برخی بالگرد‌ها برای جابه جایی مسئولان و بازدید از مرز‌ها استفاده می‌شود در این راستا کلیه نیاز‌های بالگردی فرماندهی مرزبانی ناجا و پلیس راهور نیز توسط هواناجا تأمین شده است.

فرمانده هوا ناجا ادامه داد: با ارتش و سپاه نیز تعامل و همکاری خوبی داریم به گونه‌ای که اعلام کرده‌اند در صورت نیاز امکانات هوایی خود را در راستای پیشبرد بهتر مأموریت‌ها در اختیار هوا ناجا قرار می‌دهند، اما باید بگویم خوشبختانه امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پاسخگوی مأموریت‌های محوله و پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها