مسئول ستاد اربعین بروجرد خبر داد؛

پذیرایی از 43 هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین حسینی در موکب شهید بروجردی

احمد گودرزیان گفت: پذیرایی از زائران اربعین حسینی از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون بیش‌ از 43 هزار زائر ایرانی و خارجی در موکب شهید بروجردی پذیرایی شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود امسال بالغ‌ بر 100 هزار نفر در این موکب پذیرایی شوند.
کد خبر: ۳۱۵۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ - 27October 2018

پذیرایی از 43 هزار زائرایرانی و خارجی اربعین حسینی در موکب شهید بروجردیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، احمد گودرزیان مسئول ستاد اربعین بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موکب شهید محمد بروجردی در میدان آیت الله بروجردی این شهرستان پذیرای زائران اربعین حسینی است.

وی گفت: پذیرایی از زائران اربعین حسینی از هفته گذشته آغاز شده و تاکنون بیش‌ از 43 هزار زائر ایرانی و خارجی در این موکب پذیرایی شده‌اند و امسال پیش‌بینی می‌شود بالغ‌ بر 100 هزار نفر در این موکب پذیرایی شوند.

مسئول ستاد اربعین بروجرد با اشاره به مکان هایی که در سطح شهر بروجرد برای پذیرایی از زائرین در نظر گرفته شده است افزود: 10حسینیه و مکان مناسب برای اسکان زائران در نظر گرفته شده که هر شب حدود 150 تا 200 نفر در این مکان ها اسکان داده می‌شوند.

گودرزیان با بیات اینکه خادمین بدون هیچگونه چشم داشتی در این موکب ها خدمت می کنند، عنوان کرد : 100نفر در موکب شهید بروجردی در راستای خدمت به زائران تلاش می‌کنند و علاوه‌ بر پذیرایی و اسکان زائران در میدان آیت‌الله بروجردی(ره) نیروهای امدادی، پزشک و دیگر موارد مورد نیاز مستقر شده اند تا در صورت نیاز به زائران خدمات لازم را ارائه دهند.

مسئول ستاد اربعین بروجرد با اشاره به اینکه مواد غذایی مورد نیاز موکب ها از نذورات مردم تأمین می شود، تصریح کرد: در حال حاضر مایحتاج مورد نیاز برای طبخ غذا از قبیل برنج و روغن وجود دارد اما بیشترین اقلام مورد نیاز برای تهیه غذا برای پذیرایی از زائران گوشت قرمز و سفید است که بتوانیم غذاهایی مناسب و با کیفیت را برای زائران تهیه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار