فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

آماده همکاری با دولت در راستای کاهش بیکاری هستیم

سرهنگ «حمید خرمدل» گفت: برای کاهش بیکاری آماده همکاری با دولت هستیم تا شاهد کاهش طلاق، افزایش ازدواج، افزایش امید به زندگی و کاهش اعتیاد در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
کد خبر: ۳۱۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴ - 27October 2018

آماده همکاری با دولت در راستای کاهش بیکاری هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در نشست هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه با اشاره به اینکه مردم این استان قبل از انقلاب از خدمات ابتدایی هم محروم بودند، اظهار داشت: رسانه‌ها خدمات کم‌نظیر انقلاب اسلامی در این استان را اطلاع‌رسانی کنند.

وی از رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد خواست به مسائل کلان نگاه ملی، دینی و انقلابی داشته باشند و افزود: رسانه‌هایی که دلشان برای انقلاب می‌سوزد باید از روزمرگی پرهیز کرده و خدمات نظام را منعکس کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیکاری را از مهم‌ترین معضلات این استان عنوان کرد و گفت: کمک به ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در اولویت کاری سپاه فتح قرار دارد.

خرمدل بیان کرد: این استان ظرفیت‌های کارآفرینی خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و منابع طبیعی دارد و رسانه‌ها باید در راستای معرفی این ظرفیت‌ها و ترویج فرهنگ کارآفرینی گام بردارند.

وی عنوان کرد: برای کاهش بیکاری آماده همکاری با دولت هستیم تا شاهد کاهش طلاق، افزایش ازدواج، افزایش امید به زندگی و کاهش اعتیاد در استان باشیم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست مشکلات مردم را اولویت‌بندی کرده و در راستای کمک به بهبود وضعیت موجود گام بردارند.

خرمدل همچنین خواستار شناخت دقیق دشمن توسط رسانه‌ها شد و گفت: رسانه انقلابی باید در اطلاع‌رسانی پیشرو بوده و میدان را برای تاخت و تاز رسانه‌های معاند باز نگذارد.

وی با بیان اینکه سپاه وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست، ابراز کرد: چتر سپاه بر روی همه کسانی که نظام، ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را دوست دارند باز است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تأکید  بر اینکه تلاش می‌کنیم سپاه مقتدر و توانمند و مورد وثوق مردم باشد، گفت: تشکیل و فعال کردن سه کارگروه مجازی، معنوی و فرهنگی در دستور کار سپاه قرار دارد که برای این کار از ظرفیت جوانان استفاده می‌کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها