پیشروی نیروهای ارتش در ساحل غربی/ شهادت یک کودک یمنی در "التحیتا"

یک منبع نظامی از کنترل نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بر چند موضع مزدوران عربستان در ساحل غربی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷ - 27October 2018

پیشروی نیروهای ارتش در ساحل غربی/ شهادت یک کودک یمنی در به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز چندین موضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در بخش "التحیتا" در ساحل غربی را به کنترل خود در آورده و خسارات سنگینی به آنها و تجهیزاتشان وارد ساختند.

در همین راستا یک منبع نظامی گفت که نیروهای یمنی یک خودروی نظامی را منهدم و یک خودروی دیگر را به غنیمت گرفتند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی مواضع متجاوزان سعودی در پایگاه نظامی "الرقعه" در جیزان را هدف حملات گسترده خود قرار دادند که در پی این عملیات دو خودروی نظامی منهدم و برج این پایگاه نظامی منفجر شد.

یک منبع نظامی گفت که در پی این عملیات شماری از نظامیان سعودی و مزدوران کشته و زخمی شدند و نیروهای یمنی مقادیری سلاح به غنیمت گرفتند.

نیروهای یمنی پیش از این مواضع مزدوران ارتش سعودی در تپه‌های "السود" در منطقه "المزرق" در اطراف جیزان را هدف حملات خود قرار دادند که در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و زخمی شدند.

مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در غرب پایگاه "السدیس" در نجران هدف حملات نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه خب و الشعف در استان الجوف را هدف حملات خود قرار داند که شماری از آنها در پی این حملات کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر نیروهای یمنی موفق شدند یک دستگاه بولدوزر نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "الضباب" در تعز را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دهند.

در پی حملات توپخانه‌ای مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به منطقه "الرویه" در بخش "التحیتا" در ساحل غربی یمن یک کودک به شهادت رسید و یک نفر نیز زخمی شد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار