برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی؛

بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران برپا شد

بیمارستان صحرایی ارتش به منظور ارایه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در جوار پایانه برکت در مرز مهران فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۱۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ - 28October 2018

بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران ایلام برپا شدسرهنگ «محمد امیری» رئیس بهداری منطقه غرب ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ایلام، اظهار داشت: بیمارستان صحرایی ارتش جمهوری اسلامی به منظور ارایه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی در جوار پایانه برکت در مرز مهران فعالیت خود را آغاز کرد.

وی گفت: این بیمارستان صحرایی دارای 66 تختخواب، 2 اتاق عمل، آزمایشگاه، دندانپزشکی، 10 دستگاه آمبولانس، رادیولوژی و 4 تخت «آی سی یو» «سی سی یو» است و به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات رایگان به زائران اربعین حسینی است.

این مسئول افزود: این بیمارستان از بیست و ششم مهرماه تا پایان بازگشت کامل زائران اربعین حسینی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

امیری عنوان کرد: غیر از این بیمارستان صحرایی، چند مرکز درمانی و امدادرسانی که توسط جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی، فوریت‌های پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی در مرز مهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی فعال هستند.

رئیس بهداری منطقه غرب ارتش خاطرنشان کرد: هیچ گونه محدودیتی برای مداوای بیماران سرپایی نداریم. همچنین این بیمارستان صحرایی در 2 بخش زنان و مردان آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی است.

امیری در پایان متذکر شد: بهداری منطقه غرب ارتش در این بیمارستان‌ صحرایی، آماده خدمات‌دهی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

گذرگاه مرزی مهران، یکی از 3 مرز رسمی و بین‌المللی تردد زائران اربعین حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها