جانشین فرمانده ناجا خبر داد؛

بازگشت بیش از 20 درصد زائران /کاهش 67 درصدی تصادفات در اربعین امسال/آغاز موج بازگشت زائران

سردار سلیمانی با بیان اینکه بیش از 20 درصد زوار تاکنون به کشور بازگشتند، گفت: زمان بازگشت زائران، دوره‌ای فشرده است امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط بازگشت زائران را مدیریت کنیم.
کد خبر: ۳۱۵۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 28October 2018

بازگشت بیش از 20 درصد زائران /کاهش 67 درصدی تصادفات در اربعین امسال/آغاز موج بازگشت زائرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «ایوب سلیمانی» جانشین فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران با تسلیت ایام اربعین، اظهار داشت: عملیات خروج از کشور با همکاری همه شرکت کنندگان در این مراسم عظیم و مسئولان مربوطه و دستگاه‌های ذیربط با موفقیت انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر عملیات بازگشت زائران در حال انجام است و امیدواریم با همکاری مردم و دستگاه‌ها و مسئولان مربوطه بتوانیم این دوره فشرده بازگشت را به طور مطلوب مدیریت کنیم تا همه بتوانند با سهولت به کشور بازگردند.

سردار سلیمانی در ادامه به کاهش تلفات جاده‌ای در ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: امسال شاهد کاهش 67 درصدی تصادفات جاده‌ای و 50 درصدی تعدادجان باختگان در جاده‌ها بوده‌ایم که این امر به همت همه مسئولان و دستگاه‌های ذیربط در این زمینه محقق شده است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: امسال با همکاری مردم و همت مسئولان الحمدلله مسئله خروج غیرقانونی در مرز‌ها را شاهد نبودیم و این موضوع در سال‌های گذشته به عنوان یک مشکل برای ما محسوب می‌شد که امسال خوشبختانه با همکاری مردم با پلیس این مشکل وجود نداشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای بازگشت زائران به کشورمان، خاطرنشان کرد: امیدواریم مطابق برنامه ریزی‌های انجام شده بتوانیم کار‌ها را انجام دهیم و شاهد مشکل خاصی نباشیم، همانگونه که در عملیات خروج زائران نیز شاهد مشکلی نبودیم.

جانشین فرمانده ناجا به خروج 61 درصدی زائران از مرز مهران اشاره کرد وگفت: 23 درصد از زائران از مرزشلمچه و 10 درصد نیز از مرز چذابه برای زیارت عبور کرده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها