هشدار حماس به تل‌آویو/ ورود کمک مالی قطر یا مقابله نظامی

تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد: رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه از طریق مصر پیامی برای رژیم صهیونیستی فرستاده و اعلام کرده در صورتی که این رژیم اجازه ورود کمک‌های قطر به غزه را ندهد باید منتظر اقدام نظامی باشد.
کد خبر: ۳۱۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ - 28October 2018

هشدار حماس به تل‌آویو/ ورود کمک مالی قطر یا مقابله نظامیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس،‌ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد: «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه از طریق یک میانجی مصری پیامی تند برای رژیم صهیونیستی فرستاده و خواستار صدور اجازه ورود ۱۵ میلیون دلار کمک ماهانه قطر (که تل‌ آویو مانع تحویل آن به غزه می‌شود) شده است.

بر اساس گزارش کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، السنوار اعلام کرد: اگر کمک‌های مالی قطر به غزه که در راستای پرداخت حقوق کارمندان این منطقه صورت گرفته تا روز پنجشنبه هفته جاری به غزه نرسد حماس به سمت افزایش اقدام نظامی خواهد رفت.

در ادامه این گزارش آمده است: رژیم صهیونیستی فعلا نحوه پاسخ به این پیام را بررسی می‌کند و تا کنون تصمیمی نگرفته است.

بنا به این گزارش، هشدار مذکور حماس پس از موج گسترده شلیک‌ موشک و خمپاره به سمت اراضی اشغالی در جمعه شب (دو شب پیش) داده شده است.

«سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) مسئولیت شلیک ۵۱ موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرز غزه را بر عهده گرفت و اعلام کرد این اقدام، پاسخی به کشتار تظاهرات‌کنندگان در مرز غزه بوده است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها