فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد؛

ارائه خدمات بهداشتی نیروی دریایی ارتش به زائرین در مرز شلمچه

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروهای دریایی ارتش در مرز شلمچه خدمات بهداشتی و درمانی اعم از درمان، فوریت‌های و نظارت‌های بهداشتی را دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ - 28October 2018

نیروی دریایی در موارد بهداشتی و درمانی ورود کرده استبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، امیر دریادار «حسین خانزادی» امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: در سفر امروز از مجموعه امکانات فراهم شده در مرز شلمچه به ویژه مکانات فراهم شده توسط نیروی دریای بازدید شد.

وی به برشماری خدمات نیروی دریای در مرز شلمچه پرداخت و بیان داشت: نیروی دریایی خود اقدام به برپایی موکب‌هایی برای پذیرایی از زائران هم در خرمشهر و هم در شلمچه کرده و بیمارستان صحرایی را نیز در مرز بین‌اللملی شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی برپا کرده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش به ارائه خدمات درمانی به عنوان یکی از خدمات ارائه شده از سوی نیروی دریایی در این مرز اشاره کرد و گفت: خدمات مطلوبی هم در بیمارستان صحرایی ارائه شده و تنها روز گذشته ۷۰۰ بیمار در این بیمارستان ویزیت شده‌اند و تا کنون شمار دریافت کنندگان خدمات در بیمارستان صحرایی ۳۵۰ نفر بوده است .

وی افزود: علاوه بر بیمارستان صحرایی، مجموعه واکنش سریع  که شامل آمبولانس و آزمایشگاه سیار است تا در صورت نیاز به بررسی و و برای جلوگیری از شیوع آلودگی غذایی موارد مشکوک بررسی شود.

خانزادی همچنین توزیع بسته‌های بهداشتی میان زائران را از دیگر خدمات بهداشتی ارائه شده از سوی نیروی دریایی ارتش در مرز شلمچه برشمرد و گفت: حدود یک‌ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی به صورت رایگان در اختیار زائران قرار گرفته است.

ایجاد امکانات پارکینگی در خرمشهر یکی دیگر از خدمات ارائه شده از سوی نیروی دریای بود که از سوی فرمانده نیروی دریای ارتش مطرح شد. وی در ادامه ارائه  خدمات را در پی گرفتن بازخورد از اقدامات سال های گذشته دانست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش سطح ارائه خدمات امسال را بهتر از سال‌های گذشته ارزیابی کرد و متذکر شد: امسال نیز بازخورد خدمات بررسی می شود تا برای سال آینده کمبودهای موجود رفع شود.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار