بختیار در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

سهمیه‌بندی بنزین برای مبارزه با قاچاق سوخت است/ تکذیب افزایش قیمت بنزین

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌ای مبنی بر افزایش قیمت بنزین در دستور کار مجلس و دولت نیست، گفت: نمایندگان پیگیر سهمیه‌بندی سوخت هستند؛ چراکه این اقدام در کاهش قاچاق سوخت نقش تاثیرگذاری دارد.
کد خبر: ۳۱۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 29October 2018

علی بختیار عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزایش قیمت بنزین را عاملی در جهت افزایش نرخ سایر تولیدات و کالا‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: در این شرایط نامناسب اقتصادی که وضعیت معیشتی مردم در تنگنا قرار دارد، افزایش قیمت بنزین می‌تواند تاثیر مستقیم بر افزایش نرخ سایر کالا‌های مورد نیاز مردم بگذارد.

وی با توجه به گرانی‌های اخیر در بازار‌های داخلی کشور افزود: در این برهه از زمان افزایش قیمت بنزین عادلانه نیست؛ لذا نه مجلس و نه دولت چنین برنامه‌ای در دستور کار ندارند.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان پیگیر اجرایی شدن مسئله سهمیه‌بندی بنزین هستند، تصریح کرد: یکی از عوامل مهمی که می‌تواند در مبارزه با قاچاق سوخت نقش اساسی ایفا کند، همین بحث سهمیه‌بندی بنزین است؛ چراکه با اجرایی شدن این طرح تعادل در مصرف سوخت ایجاد می‌شود.

وی در پایان با اشاره به جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی که در خصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت تشکیل شده بود، گفت: نمایندگان با دقت و بررسی‌های مکرر بر سوابق چهار وزیر پیشنهادی، به کسانی رای اعتماد دهند که در طول عمر خدمتشان مردم و دغدغه‌های مردم را در نظر داشته باشند و بدون کم‌کاری، غفلت و منفعت‌طلبی برای مردم کار کنند.

بختیار با بیان اینکه مردم در تمام مسوولان انتظار دارند که برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اقدام کنند، خاطرنشان کرد: خواسته‌های مردم از مسوولان در خصوص رسیدگی به نارضایتی‌هایشان کاملا به جا و به حق است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار