مهدی چمران:

هروقت کارشکنی‌ها بیشتر شد، مردم بیشتر غیرتشان را نشان دادند

رئیس پنجمین دوره شورای شهر تهران گفت: هر وقت کارشکنی ها بیشتر می شود غیر مردم ما نیز بیشتر می شود و غیرتشان باعث می شود تا مردم بیایند و از امام حسین(ع) دفاع کند.
کد خبر: ۳۱۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ - 28October 2018

هروقت کارشکنی‌ها بیشتر شد، مردم بیشتر غیرتشان را نشان دادندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مهدی چمران رئیس پنجمین دوره شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا جمعیت زوار اربعین نسبت به سال گذشته تغییر کرده یا خیر گفت: همین گونه و بدون اتکا به آمار رسمی نمی توان در این خصوص نظر قطعی داد ولی به نظر من نسبت به سال گذشته جمعیت بیشتری حضور دارند.

وی اضافه کرد: هر وقت کارشکنی ها بیشتر می شود غیر مردم ما نیز بیشتر می شود و غیرتشان باعث می شود تا مردم بیایند و از امام حسین(ع) دفاع کند.

این عضو سابق شورای شهر تهران در خصوص دشمنی ها و شایعاتی که از اربعین سال گذشته تا به امسال راجع به ایرانی ها و عراقی ها در شبکه های اجتماعی و حتی رسانه ها منتشر شده را مزخرف خواند و افزود: نمی دانم چرا به افرادی که به آنتالیا می روند کسی ایراد نمی گیرد اما به زائر امام حسین(ع) انتقاد و شایعه پراکنی می کنند.

چمران در پایان با شبیه خواندن چنین شایعاتی به شایعات زمان انتخابات خودمان که آقای رئیسی را متهم به دیوارکشی در خیابان ها می کرد ادامه داد: اگر چنین شایعه پراکنانی در عراق بودند حتما شایعه می کردند که آقای رئیسی قصد دیوار کشی در راهپیمایی اربعین دارد.

وی در پایان با مثبت ارزیابی کردن حضور زنان در این مسیر گفت: من در این راهپیمایی خانم هایی را دیدم که با حجاب کامل و بی دردسر در راهپیمایی شرکت کردند و این در کمتر جایی مشاهده می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار