فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام خبر داد؛

31 گردان سپاه مسؤول برقراری امنیت زائران در مهران

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: 15 مجموعه از بدنه سپاه مرکز و دیگر نقاط کشور با استقرار در پایانه مرزی مهران در حال خدمت‌رسانی به زائران هستند و 31 گردان در حوزه امنیت زائران فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۱۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ - 28October 2018

31 گردان سپاه مسؤول برقراری امنیت زائران در مهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار سید صادق حسینی امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون یک میلیون و 359 هزار و 400 پرس غذا برای زائران پخت و توزیع شده و 100 هزار نفر نیز در اقامتگاه های تعبیه شده سپاه اسکان یافته‌اند.

وی افزود: در سال جاری بین 65 تا 67 درصد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران تردد کرده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام اظهار کرد: 15 مجموعه از بدنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرکز و دیگر نقاط کشور با استقرار در پایانه مرزی مهران در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند و 31 گردان در حوزه امنیت زائران و اربعین فعالیت دارند.

وی در خصوص اکیپ پهباد تصویر برداری تشریح کرد: این اکیپ پهباد تصویربرداری مسیر زائران را کنترل و امنیت زائران را تامین می‌کند، همچنین گروه‌های چک و خنثی‌سازی، نصب دوربین دید در شب، جنگ نوین و بیوتروریسم نیز در خدمت امنیت زائران است.

حسینی افزود: امسال از ورود افراد فاقد گذرنامه و روادید به مرز جلوگیری شد و مدیریت مطلوب امسال مانع از تجمع زائران در مرز شد.

وی گفت: اربعین یک موضوع ملی، مذهبی است که به باورها و اعتقادات عمومی گره خورده و با همگرایی، وحدت و انسجام همگانی سعی شده اربعین با کیفیت و امنیت مطلوب برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار