عاشورائیان (2)؛

حسین‌وار وارد میدان شوید چراکه نزد شهدا مسئولید

شهيد بهلول ابراهيمی‌راد جنگيدن در ميدان های نبرد و صحنه‌های عشق و ايثار را بر هر کاری ترجيح داد و با كاروان عشق و ايثار راهی جبهه‌های حق عليه باطل شد.
کد خبر: ۳۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵ - 30October 2018

جنگيدن در ميدان های نبرد و صحنه‌های عشق و ايثار را بر هرکاری ترجيح دادبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «بهلول ابراهيمی‌راد» در سال 1339 در خانواده مذهبی و متدين چشم به جهان گشود. تحصيلات ابتدایی را با موفقيت به پايان رساند به علت فقر مالی ترک تحصيل کرد. تا شروع خدمت سربازی مشغول كمک به خانواده بود وی علاقه زيادی به بازی فوتبال داشت قلبی رئوف و مهربان و روحی سرشار از عشق به خدا داشت از زماني كه خود را شناخت شروع به فعاليّت كرد با رفتن به مسجد و آشنا شدن با دوستان خوب و مذهبی توانست اطلاعات زيادی را كسب کند، در اكثر راهپيمایی‌ها و تظاهرات عليه شاه شركت می‌كرد خدمت مقدس سربازی را در اوايل جنگ در مناطق عملياتی ايلام و غرب سپری کرد بعد از اتمام خدمت سربازی در سال 1361 به استخدام پالايشگاه تبريز در آمد و در واحد حراست مشغول به كار شد.

او جنگيدن در ميدان‌های نبرد و صحنه‌های عشق و ايثار را بر هرکاری ترجيح داده، با كاروان عشق و ايثار راهی جبهه‌های حق عليه باطل شد بعد از سه ماه حضور در جبهه به ديدار پدر و مادر بازگشت چند روزی گذشت طاقت دوری از سالكان في‌سبيل‌الله را نداشت دوباره پای در عرصه جبهه‌های نبرد گذاشت و مردانه تا پای جان در راه اسلام و انقلاب ايستاد و تن خاكی‌اش را تا آرام گرفتن در كنار يار آرام نگذاشت تا اينكه در 25 بهمن ماه سال 64 در عمليات والفجر 8 در منطقه فاو، بر اثر اصابت تركش خمپاره جان به جان آفرين تسليم كرد و به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

قسمتی از وصيتنامه شهيد:

من راهي را كه انتخاب كردم و پا به جبهه حق عليه باطل نهادم با عقلی سالم و با شناخت آگاهانه برگزيدم و برای خود وظيفه شرعی دانستم كه از اسلام دفاع كنم. چون كه ما مسلمان و از امت حضرت محمد (ص) هستيم بايد حسين‌وار وارد ميدان شد و حسين‌وار جنگيد و حسين‌وار شهيد شد كه اگر غفلت كنيم پيش شهداء مسئول خواهيم بود.

برادران بزرگوارم از شما می‌خواهم كه با همديگر رئوف و مهربان باشيد و وحدت را در ميان خود حفظ كنيد و از هر گونه غيبت و تهمت دوری كنيد كه غيبت بزرگترين گناه است و كاری را كه می‌كنيد هميشه خدا در نظرتان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار