رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج:

امام حسین (ع) تنها مربوط به شیعیان نیست

ماموستا «اقبال بهمنی» گفت: امام حسین (ع) تنها مربوط به شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است.
کد خبر: ۳۱۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ - 29October 2018

امام حسین (ع) تنها مربوط به شیعیان نیستبه گزارش دفاع پرس از سنندج، ماموستا «اقبال بهمنی» رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در برنامه تلویزیونی صدا و سیمای مرکز استان کردستان با تسلیت اربعین حسینی، به اجتماع بزرگ و باشکوه اربعین اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان تمام جهان با عشق و علاقه وافر به زیارت امام حسین(ع) می‌آیند.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) جگرگوشه حضرت رسول‌الله (ص) بود و اهل‌سنت نیز دوستدار اهل‌بیت (ع) هستند، گفت: پیاده‌روی بزرگ اربعین تجلی وحدت و اتحاد مسلمانان است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه امام حسین (ع) تنها مربوط به شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام جهان اسلام است، تصریح کرد: مسلمانان شیعه و سنی همه با هم به زیارت امام‌حسین (ع) می‌روند و این حضور گسترده و حرکت ماندگار اتحاد خیل عظیم عاشقان اباعبدالله حسین (ع) را به دنیا نشان می‌دهد.

وی با اشاره به فرموده قرآن، افزود: باید همه ما مسلمانان به ریسمان الهی چنگ بزنیم و از دستورات پیامبر گرامی اسلام (ص)، اهل‌بیت (ع) و قرآن پیروی کنیم.

ماموستا بهمنی افزود: حضور باشکوه در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی پیام بسیار بزرگی برای مسلمانان و دشمنان دارد؛ نخست این‌که ما مسلمانان نیز همچون امام‌حسین (ع) ذلت نمی‌پذیریم و خود را موظف به پیروی از دستورات حضرت رسول‌الله (ص) می‌دانیم و باید دشمن نیز درس عبرت بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها