تل‌آویو، بازی کودکان فلسطینی را به کشتارگاه تبدیل کرد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به چندین کودک فلسطینی که در حال بازی بودند، حمله کردند و آن‌ها را به شهادت رساندند.
کد خبر: ۳۱۶۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 29October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، یکشنبه شب (دیشب) رسانه‌ها از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانیونس و شهادت چند فلسطینی خبر دادند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، منابع پزشکی فلسطینی اعلام کرد سه نفری که در این حمله به شهادت رسیده‌اند در سن پایین 12 تا 14 سال قرار داشته‌اند و رژیم صهیونیستی مرتکب جنایتی وحشتناک در حق تعدادی کودک که در حال بازی در نزدیکی حصار مرزی غزه در خانیونس بوده‌اند، شده است.

پیکر‌های این سه شهید به نام‌های «بسام سعید» (13 ساله)، «عبدالحمید ابوظاهر» (13 ساله) و «محمد السطری» (13 ساله) به بیمارستان «ناصر» در خانیونس منتقل شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده دلیل حمله به این کودکان، مشکوک شدن به آن‌ها بوده و قصد داشته‌اند بمبی را در این منطقه کار بگذارند.

کمیته راهپیمایی‌های بازگشت و شکست محاصره شهادت این سه کودک فلسطینی را تسلیت گفت و روایت صهیونیست‌ها درباره علت هدف قرار دادن آن‌ها را تکذیب کرد.

در بیانیه این کمیته آمده است رژیم صهیونیستی این جنایت را برای ساکت کردن جبهه داخلی خود در برابر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت انجام داده است. مسئولیت کامل این جنایت بر عهده تل‌آویو است و باید به خاطر آن محاکمه شود.

حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه در حالی صورت می‌گیرد که شنبه (2 روز پیش) در این منطقه آتش‌بس اعلام شد.

غزه جمعه شب گذشته شاهد تبادل آتش میان جهاد اسلامی و رژیم صهیونیستی بود؛ جهاد اسلامی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی 51 موشک و خمپاره به سمت شهرک‌های اسرائیلی شلیک کرد؛ در نهایت با میانجی‌گری مصر در این منطقه آتش‌بس برقرار شد البته جهاد اسلامی اعلام کرد در صورتی که تل‌آویو به آتش‌بس مذکور پایبند باشد این جنبش نیز آن را رعایت می‌کند.

تظاهرات در غزه

در همین راستا صد‌ها فلسطینی در بخش‌های مختلف نوار غزه به صورت خودجوش دست به تظاهرات زدند، کشتار این صهیونیست‌ها را محکوم کردند و از مقاومت خواستند پاسخ این جنایت را بدهند.

این تظاهرات‌ها در «دیرالبلح»، «جبالیا» و «بیت‌لاهیا» برگزار شدند و شرکت‌کنندگان در آن شعار‌هایی مانند «یا سرایا و یا قسام.. الشعب یرید الانتقام» (سرایا القدس «شاخه نظامی جهاد اسلامی» و قسام «شاخه نظامی حماس» ملت انتقام می‌خواهد) و «الشعب یرید قصف تل‌أبیب» (ملت خواستار بمباران تل‌آویو است) سر می‌دادند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار