یکی از راهپیمایان مسیر نجف تا کربلا مطرح کرد؛

احیای یاد شهدا با لباس مزین به تمثال یک شهید

عادل فندرسکی‌نژاد گفت: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا در مسیر پیاده روی اربعین یک لباس مشترک مزین به عکس شهید بازیار را انتخاب کردیم.
کد خبر: ۳۱۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۵ - 30October 2018

یکی از زوار ابا عبدالله حسین در مسیر پیاده روی اربعین از نجفتا کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس اظهار داشت: ابتدا قصد داشتم به صورت انفرادی و تنها در این سفر حضور پیدا کنم، اما به صورت اتفاقی یکی از دوستان تماس گرفت که ما یک نفر برای سفر اربعین در گروه کم داریم و این شد که برای اربعین به این گروه پیوستم.

احیای یاد شهدا با لباس مزین به تمثال یک شهید

وی گفت: ما از گرگان و قائمشهر به هم پیوستیم که الحمدالله در این راه یک کاروان بسیار خوبی تشکیل شد و همه‌ی دوستان نیز از یاران و محبان اهل بیت هستند تمام قدم‌هایی که بر می‌دارند به عشق اهل بیت و امام حسین (ع) است.

فندرسکی نژاد افزود: این جاذبه‌ی عظیم سیدالشهدا است که همه را از سرتاسر جهان به این مسیر می‌کشاند و هدف همه‌ی افراد هم این است که بگویند امام حسین (ع) تنها نیست.

وی ادامه داد: عشق به امام حسین (ع) برای مردم آنقدر عظیم است که دشمن با هر ترفتدی که عمل کند یا حتی مشکلات اقتصادی یا بیماری و بسیاری موارد دیگر هیچ گاه مانع حضور مردم نخواهد شد و این خرکت در جهان ماندگار است و این موج خروشان با دسیسه‌ها آمریکا و اسراییل از بین نخواهد رفت.

فندرسکی نژاد اظهار کرد: کاروان چند نفره‌ی ما عاشق شهدا و از خانواده‌ی شهدا هستند و ما امسال با برنامه‌ای که داشتیم این طرح را اجرا کردیم که عکس پدر یکی از بچه‌ها که شهید شدند را به صورت مشترک روی لباسهایمان حک کنیم.

وی ادامه داد: دسیسه آمریکا و صهیونیست این بود که با ایجاد اختلاف راهپیمایی عظیم اربعین را کمرنگ کنند لذا با توجه به تراکم جمعیتی که می‌بینید این دسیسه نیز موفق نشد و همه با هر سختی و مشقتی بود حتی مشکلات اقتصادی باز خودشان را به این مسیر رساندند.

احیای یاد شهدا با لباس مزین به تمثال یک شهید

وی اظهار کرد: کاروان چند نفره‌ی ما از خانواده شهدا و دوستدار شهیدان هستند و ما افتخار این را داریم که امسال با یک لباس مشترک که مزین است به عکس شهید «رمضان بازیار» ـ پدر یکی از دوستان در راهپیمایی اربعین ـ شرکت کنیم و یاد و خاطره‌ی شهدا را با این کارمان زنده نگه داریم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها