سردار عبداللهی به دفاع پرس خبر داد؛

اختصاص ۳۰ تخت بیمارستانی برای درمان زائران اربعین/ حضور ۴ بالگرد سپاه در مرزها برای انتقال بیماران و مصدومان

معاون بهداشت و درمان سپاه گفت: بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۳۰ تخت بستری دارند که چنانچه تعداد بیماران و مصدومان احتمالی افزایش یابد، تخت‌های این بیمارستان‌ها تا ۵۰ عدد قابل افزایش است.
کد خبر: ۳۱۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 29October 2018

اختصاص ۳۰ تخت بیمارستانی برای درمان زائران/ چهار فروند بالگرد سپاه برای انتقال بیماران و مصدومان فعالیت می‌کنندسردار «احمد عبداللهی» معاون بهداشت، امداد، درمان و آموزش پزشکی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در خصوص فعالیت‌های بهداری سپاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: مراکز درمانی و بیمارستان‌های صحرایی سپاه در شهر‌های نجف، کربلا، کوت عراق و در مرز‌های شلمچه، چذابه و مهران بیمارستان‌های صحرایی و درمانگاه‌های سپاه خدمات درمانی و بهداشتی مورد نیاز را به زائران ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات بیمارستانی توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) ارائه می‌شود، افزود: برای تسریع در خدمات‌دهی به بیماران و مصدومان احتمالی زائران حسینی تعداد چهار فروند بالگرد اورژانس هوایی سپاه به صورت استقراری در مناطقِ پیش بینی شده حضور دارند.

سردار عبداللهی ادامه داد: بیمارستان‌های صحرایی سپاه ۳۰ تخت بستری دارند که چنانچه تعداد بیماران و مصدومان احتمالی افزایش یابد، تخت‌های این بیمارستان‌ها تا ۵۰ عدد قابل افزایش است.

وی همچنین اضافه کرد: کادر درمانی و پرستاری که به مراکز درمانی مورد اشاره به صورت داوطلبانه اعزام شدند، بیش از یک‌هزار نفر هستند که طی این مدت بیشتر مراجعان به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و فقط دو نفر تصادفی داشتیم که برای تکمیل درمان به بیمارستان‌های شهری منتقل شدند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار