مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی استان لرستان در شهر کربلا خبر داد؛

پذیرایی از ۷۰۰ زائر در هر روز در موکب شهید الحسناوی

حسین نجفی راد گفت: هر روز حدود ۷۰۰ زائر را در این موکب اسکان داده و به همین تعداد نیز در هر وعده، غذا طبخ می‌کنیم. زوار موکب شهید الحسناوی تنها از استان لرستان نیستند بلکه از تمام استان‌های کشور زائر داریم.
کد خبر: ۳۱۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ - 29October 2018

پذیرایی از 700 زائر در هر روز در موکب شهید الحسناویبه  گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «حسین نجفی‌راد» مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی استان لرستان در شهر کربلای معلی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیاده روی اربعین نمادی از وحدت بین مسلمانان جهان است که به کوری چشم دشمنان هر سال با شکوهتر از سال قبل بر گزار می شود.

وی گفت: با همت و تلاش جمعی از دوستان حزب‌الهی و عاشق امام حسین (ع)، شرایط برپایی موکبی برای اسکان زوار حسینی در شهر مقدس کربلا مهیا شد.

مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی با اشاره به اینکه خیلی از جوانان  خواهان خدمت افتخاری در مواکب بودند، افزود: 20 نفر از جوانان خرم آبادی خادم این موکب هستند.

نجفی‌راد با اشاره به اینکه هر روز حدود 700 زائر را در این موکب اسکان داده و به همین تعداد نیز در هر وعده غذا طبخ می‌کنیم،بیان کرد: زوار موکب شهید الحسناوی تنها از استان لرستان نیستند بلکه از تمام استان‌های کشور زائر داریم.

 وی  تصریح کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای مسابقاتی با طرح سؤال و اهدای جوایز، پرده‌خوانی داستان کربلا از مجموعه کارهای فرهنگی موکب است که با استقبال چشم‌گیری روبه‌رو شده

مسئول موکب مردمی شهید الحسناوی با بیان اینکه خیرین بخش زیادی از مایحتاج مربوط به پذیرایی از زوار را تأمین کردند، خاطر نشان کرد: روزانه در ایستگاه صلواتی جنب موکب با انواع نوشیدنی از زوار پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار