معاون امور زائران آستان قدس رضوی:

بیش از ۷۰ نفر از خدام حرم امام رضا در مرز شلمچه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند

منبتی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ نفر از خدام حرم امام رضا در مرز شلمچه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: وظیفه ما خدمت به زائران است و فرقی هم نمی‌کند که این زائران در حرم امام رضا باشند یا در نقطه‌ای دیگر و علی‌الخصوص در ایام اربعین در خدمت زائران هستیم.
کد خبر: ۳۱۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴ - 29October 2018

بیش از 70 نفر از خدام حرم امام رضا در مرز شلمچه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس اهواز مستقر در مرز شلمچه، سید«خلیل منبتی» معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آستان قدس رضوی در تمام مرزهای مرتبط با بحث اربعین مانند مرزهای میرجاوه، شلمچه، مهران و چذابه ایستگاه‌هایی را مستقر کرده و ارائه خدمات  می‌کند. همچنین ایستگاه‌هایی در کربلا و نجف قرار داده‌ایم که در آن‌ها 3 وعده غذایی و چندین میان وعده به زائران ارائه می‌شود.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی افزود: وظیفه ما خدمت به زائران است و فرقی هم نمی‌کند که این زائران در حرم امام رضا باشند یا در نقطه‌ای دیگر و علی‌الخصوص در ایام اربعین در خدمت زائران هستیم.

منبتی بابیان اینکه بیش از 70 نفر از خدام حرم امام رضا در مرز شلمچه به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: هر جا خدام امام رضا خدمت‌رسانی کنند پرچم امام رضا (ع) نیز در آنجا به اهتزاز درمی‌آید تا دشمن بداند که بیرق ائمه اطهار همیشه برافراشته خواهد ماند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی اعلام کرد: البته معمولاً این پرچم را طی مراسمی برافراشته می‌کنیم. همچنین بسته‌های نبات متبرک، نمک متبرک، کیک، شیرکاکائو و آب‌معدنی به زوار ارائه می‌شود تا بتوانیم ضمن خدمات رسانی به زائرین، پیوند و وحدت بیشتری بین شیعیان و علاقه مندان به ائمه اطهار برقرار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها