دفاع پرس گزارش می‌دهد؛

حضور مردم در اربعین نشان وحدت و همدلی+ تصاویر

دل وقتی هوایی باشد فرقی نمی‌کند در مسیر نجف نا کربلا باشی یا در مسیر میدان امام حسین تا حرم عبدالعظیم حسنی، مهم نیت حسینی بودن است.
کد خبر: ۳۱۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ - 30October 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، امسال هم هچون سال‌های گذشته مردم علی رغم تمام سختی‌های اقتصادی و معیشتی پا در مسیر عشق نهادند، مسیری که انتهای آن رسیدن به حسین و هم ناله شدن با زینب کبری است.

در این مسیر هر کس توشه‌ای دارد برای رضای امام حسین (ع) در اختیار زائزان امام حسین می‌گذارد. گوشه به گوشه این مسیر نشان از وحدت و همدلی برای رسیدن به هدفی مشخص دارد.

امروز با تمام مشکلات مردم وحدت و همدل هستند

در این مسیر با شخصی همراه می‌شوم که عصا به دست است و یک پای او قطع است، میگوید در دفاع مقدس جانباز شدم او می‌گوید برای حسین باید جان داد، حسین درس ایستادگی و مقاومت را به ما نشان داد.

حضور مردم در اربعین نشان وحدت و همدلی+ تصویر

او که در عملیات کربلای ۵ جانباز شده می‌گوید: در زمان جنگ و شب‌های عملیات با توسل به امام حسین (ع) و خاندان ایشان با کمبود تجهیزات نظامی بر دشمن غلبه کردیم.

کمی خسته می‌شود و گوشه‌ای مینشینیم جمعیت را نگاه می‌کند و لبخند رضایتی می‌زند، می‌گوید ما برای دفاع از کشورمان رفتیم و جنگیدیم و خوشحالم که همچین مزدمی داریم که با تمامی سختی‌ها امروز وحدت دارند و امروز دشمنان از وحدت می‌ترسد.

همه ما سربازان امام خامنه‌ای هستیم

خداحافظی می‌کنم و به راه خودم ادامه می‌دهم در راه با جوانی هم صحبت می‌کنم عکس سردار سلیمانی را به همراه دارد، از او دلیل این کار را می‌پرسم، می‌گوید همه ما سرباز امام خامنه‌ای هستیم و سردار سلیمانی فرمانده این سپاه است.

او کمی بعض می‌کند می‌گوید امام از هیچ چیز نگران نباشد ما پشت امام هستیم و اگر دشمن بخواهد کاری کند همچون رزمندگان در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم جلوی او خواهیم ایستاد.

حضور مردم در اربعین نشان وحدت و همدلی+ تصویر

قدم بر می‌دارم و اطرافم را نگاه می‌کنم با خودم فکر می‌کنم که دشمن با بهانه‌های مختلف به دنبال شکافت بین مردم و مسئولان است، اما یاد حرف جانباز دفاع مقدس می‌افتم که با لبخند رضایت می‌گفت: امروز با تمامی سختی‌ها مردم وحدت و همدل هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها