فرمانده هواناجا خبر داد؛

۹۰ درصد تجهیزات هوایی پلیس در خدمت «اربعین»

فرمانده هواناجا گفت: ۹۰ درصد تجهیزات و امکانات هوایی پلیس در اختیار ماموریت اربعین است.
کد خبر: ۳۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ - 30October 2018

۹۰ درصد تجهیزات هوایی پلیس در اختیار ماموریت اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار حسینعلی مستاجران فرمانده هواناجا درباره اقدامات این یگان در تسهیل تردد زائران اربعین حسینی، اظهار داشت: پلیس هوا ناجا آنچه را که برای مراسم باشکوه راهپیمایی اربعین مورد نیاز بود به کارگیری کرد تا این ماموریت عظیم به خوبی برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: هوا ناجا حتی بخشی از وظایف اورژانس که مربوط به خدمات رسانی به حادثه دیدگان تضادفات رانندگی و غیر آن نیز انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی یادآوری کرد: در ایام اربعین همه کشور بسیج می‌شوند تا این مراسم به بهترین شکل ممکن برگزار و خیل عظیم عاشقان روانه کربلا معلی شوند.

فرمانده هواناجا با بیان اینکه در این میان پلیس وظایف مهمی بر عهده دارد، گفت: بخشی از وظایف نیروی انتظامی به هوا فضا و در بخش‌های کنترل تردد در جاده‌ها و نیز مرز‌ها محول شده که در هر دو حوزه مزبور اقدمات خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: از آنجایی که بخش اعظمی از زائران اربعین با خودرو‌های شخصی در جاده‌ها تردد می‌کنند و همین امر ممکن است باعث ایجاد ترافیک و راه‌بندان شود برهمین اساس همکاران ما با پرواز بر فراز جاده‌ها، گره‌های کور ترافیکی را شناسایی و اقدامات لازم با همکاری پلیس راه برای بازگشایی مسیر انجام می‌شود.

سردار مستاجران سپس به پهپاد‌های این نیرو اشاره و بیان کرد: پهپاد‌ها در بحث کنترل و پایش مرز‌ها و نیز موضوعات ترافیکی و امنیتی اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه هواناجا از متخصص‌ترین افراد خود در بحث ماموریت اربعین استفاده کرده، گفت: نیرو‌های خلبان، پروازی، امدادی و ... اکثراً به صورت داوطلبانه در این ماموریت معنوی حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها