ایرانشهر در اربعین امام حسین (ع) یکپارچه عزادار شد

مردم ایرانشهر در چهلمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان با حضور در مساجد و حسینیه‌های این شهر به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۳۱۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 30October 2018

به گزارش دفاع پرس از زاهدان، در اربعین حسینی هیات های عزاداری در شهر ایرانشهر به حرکت در آمده و در غم فراق بهترین های عالم سوگواری کردند.

عزاداران حسینی در شهرستان ایرانشهر با سینه زنی و سوگواری عشق و ارادت خود را به اباعبدالله الحسین(ع) به نمایش گذاشتند.

شب گذشته نیز مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور هزاران نفر از عزاداران حسینی در مساجد و حسینیه های ایرانشهر برگزار شد.

«حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی» امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: فلسفه قیام امام حسین (ع) احیاء ارزش های اسلام و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود.

حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی گفت: مبارزه با فساد و اهتزاز پرچم اسلام در جهان، فلسفه قیام امام حسین (ع) و یاران با وفایشان بود که بعد از سال ها پیام این قیام همچنان در حال انتقال به نسل های جدید است.

وی با تجلیل از ارادت جامعه به امام حسین گفت: حضور میلیونی عاشقان ائمه اطهار (ع) در کربلای معلی در روز اربعین، زنده نگه داشتن حماسه حسینی و ادامه راه کربلاست که امسال نیز باشکوه تر از سال های قبل در حال برگزاری است.

به گزارش دفاع پرس، ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان - میلک و چابهار - بم واقع شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها