رونمایی از کتاب «بابا کی می آیی؟» در شهر رابر

آیین رونمایی از کتاب «بابا کی می آیی؟» همزمان با اربعین حسینی و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در شهر رابر زادگاه سردار سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ - 30October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، در این مراسم که سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان و حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه رابر حضور داشتند، محمد حسین خانی نویسنده کتاب «بابا کی میایی؟» اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص حفظ آثار شهدا و بر اساس وظیفه و تکلیف انقلابی این کتاب گردآوری و به رشته تحریر در آورده شده است.

وی افزود: خاطرات، عکس ها، نامه ها و دلنوشته های فرزندان دختر شهید «محمود میرافضلی» به پدر مفقودالاثرشان بر خوانندگان این کتاب بسیار تاثیر گذاشته و مورد استقبال قرار گرفته است.

حسینخانی ادامه داد: کتاب «بابا کی میایی؟» همچنین به تشکیل تیپ ثارالله و نقش کرمانی ها و رزمندگان رابری در عملیات بیت المقدس نیز می پردازد.

در ادامه این مراسم کلیپی پیرامون شهید «محمود میرافضلی» پخش شد و در ادامه از کتاب «بابا کی میایی؟» رونمایی به عمل آمد.

رونمایی از کتاب «بابا کی می آیی؟» در شهر رابر

شهید جاویدالاثر « محمود ميرافضلي» بيست و نهم ارديبهشت1331، در روستاي گنجان از توابع ‌شهرستان بافت ‌‌زاده شد. وی تا پايان مقطع ابتدايي درس ‌خواند. سال 1356، ازدواج كرد و صاحب دو دختر شد. پاسدار بود. دهم‌ ارديبهشت 1361، در فرسيه براثر جراحات جنگي شهيد شد. تاكنون اثري از پيكرش به دست نيامده است. مزار يادبود وي در زادگاهش واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار