رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین:

جمعیت زیادی از زائران روانه مرزها هستند

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین گفت: گزارشات رسیده از خاک عراق نشان دهنده روانه شدن جمعیت کثیری از زائران به سمت پایانه های مرزی کشور است.
کد خبر: ۳۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ - 30October 2018

جمعیت زیادی از زائران روانه مرزها هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار محسن فتحی زاده شامگاه امروز سه شنبه در گفتگو با رادیو اربعین افزود: پیش بینی می شود امشب و فردا شاهد حضور زائران زیادی در پایانه های مرزی باشیم.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای مدیریت بازگشت زوار در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد اربعین با تاکید بر استقرار تمام دستگاه های اجرایی و خدماتی برای استقبال از زائران گفت: موکب ها و واحد های بهداشتی و درمانی جهت پذیرایی و ارائه خدمت در مسیر بازگشت زائران آماده خدمت هستند.

سردار محسن فتحی زاده ادامه داد: در پایانه مرزی مهران اتوبوس هایی از میدان اربعین برای انتقال زوار به پایانه اتوبوسرانی برکت و سایر نقاط شهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تمهیدات ترافیکی گفت: با توجه به افزایش ورود زائران، جاده مهران به سمت ایلام یکطرفه شده و هم اکنون سهولت تردد را در این مسیر شاهد هستیم.

وی با تاکید بر خطر آفرین بودن رانندگی با خستگی و خواب آلودگی تاکید کرد: زوار در مسیر بازگشت حتما دقایقی استراحت و سپس اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار