وزیر کشور پاکستان در بازدید از مرز میرجاوه تاکید کرد؛

فعال شدن گشت‌های مشترک در مرز میرجاوه/ هماهنگی جهت بازگشت زائران پاکستانی از مرز میرجاوه

وزیر کشور پاکستان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل خوب مرز میرجاوه بر فعال شدن گشت‌های مشترک میان ایران و پاکستان در مرز میرجاوه تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 31October 2018

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، «خان‌شهریار آفریدی» وزیر کشور پاکستان به منظور بازدید از وضعیت تردد زائران این کشور از مرز ایران، در گمرک مرزی میرجاوه حضور یافت و با سرهنگ «ابراهیم جنتی» مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی میرجاوه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر کشور پاکستان در این دیدار ضمن قدردانی از استقبال خوب کشور ایران از زائران پاکستانی و ارائه خدمات مطلوب شبانه‌روزی در گمرک میرجاوه، اظهار داشت: تأمین امنیت زائران در این زمان خاص، مورد تاکید هر دو کشور دوست و همسایه است و باید مراقبت‌ها در مناطق مرزی بیش از پیش افزایش یابد.

خان‌شهریار آفریدی، بر فعال شدن گشت‌های مرزی مشترک در مرز‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب مرز میرجاوه، ما از کشور جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که با عنایت به افزایش زائران در سال‌های آینده تسهیلات بیشتری به این عزیزان ارائه شود.

سرهنگ «ابراهیم جنتی» فرمانده هنگ مرزی میرجاوه نیز در این دیدار از آمادگی کامل مرزبانان برای خدمات‌رسانی به زائران و برقراری امنیت مرز‌ها در این منطقه خبر داد و گفت: تمهیدات خوبی برای تردد زائران در مرز‌ها پیش‌بینی شده است و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت و تسهیل تردد زائران پاکستانی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار