سردار مهری خبر داد؛

تمدید محدودیت ترافیکی محور مهران به ایلام تا زمان کاهش حجم تردد‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از تمدید محدودیت ترافیکی در محور مهران به ایلام خبر داد و گفت: یک‌طرفه کردن این مسیر تا زمان کاهش حجم تردد‌ها ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۱۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 31October 2018

تمدید محدودیت ترافیکی محور مهران به ایلام تا کاهش حجم تردد‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار داشت: هزار و 400 گشت پلیس متشکل از پنج هزار نیرو در جاده‌های ایلام، خوزستان و همچنین استان‌های در مسیر حضور دارند؛ این نیروها تردد رانندگان را زیرنظر خواهند داشت و به کار روان‌سازی ترافیک و امنیت زائران مشغول خواهند بود.

وی با اشاره به پرحجم بودن محور‌های مرز‌های سه گانه، یادآوری کرد: خوشبختانه هیچ مشکل ترافیکی وجود ندارد و تردد‌ها هرچند در برخی محور‌ها کند است، ولی صورت می‌گیرد.

سردار مهری گفت: همان‌گونه که پیش‌بینی می‌شد از ظهر اربعین تردد زوار به اوج خود رسید که البته آمادگی لازم برای مدیریت این وضعیت وجود داشت.

رئیس پلیس راهور کشور در ادامه از کاهش 50 درصدی تلفات رانندگی در مقایسه با سال قبل خبر داد و گفت: این در حالی است که حجم تردد‌ها در مرز مهران 11 درصد رشد داشته است.

وی همچنین از رانندگان خواست در هنگام بازگشت با صبر و حوصله رانندگی کنند و در زمان خستگی حتماً به میزان لازم استراحت داشته باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار