با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛

رزمایش ملی «آماده بکاری مولدهای برق اضطراری» برگزار شد

رزمایش ملی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و مدیر عامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران صنعت برق کشور برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۶۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ - 31October 2018

رزمایش ملی «آماده بکاری مولدهای برق اضطراری» برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع پرس، رزمایش ملی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری با حضور سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، متولی‌زاده مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران صنعت برق کشور برگزار شد.

در این رزمایش به طور همزمان در فاصله زمانی ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۵ برق ۱۵۹ نقطه حساس ایران شامل ۱۲ مرکز حیاتی تحت مسوولیت شرکت‌های توزیع برق، ۱۳۲ مرکز حساس و مهم تحت مسوولیت شرکت‌های توزیع برق و ۱۵ مرکز تحت مسوولیت شرکت‌های برق منطقه‌ای در سراسر کشور از جمله در استان های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، مرکزی فارس و خوزستان قطع شد و پس از پایان ساعت رزمایش مجددا برق این مراکز وصل شد.

در چند دقیقه قطع جریان برق شهری، بررسی شد که این مراکز حیاتی، حساس و مهم چه میزان آمادگی برای شرایط قطع برق و به مدار آمدن مولدهای برق اضطراری خود را دارند که گزارش‌های اولیه حاکی از آماده بکاری مناسب مولدهای برق اضطراری در این ۱۵۹ نقطه حساس کشور است.

از مجموعه این مراکز ۴۶ نقطه در شهر تهران بود و حتی برق مترو و تأسیسات آبرسانی نیز برای دقایقی در ساعات ۱۴:۳۶ و ۱۴:۴۰ امروز قطع شد تا میزان آمادگی این مراکز برای استفاده از مولدهای برق اضطراری بررسی شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار