رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود:

راهپیمایی ۱۳ آبان برگرفته از مذهب اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان برگرفته از مذهب اسلامی است و استکبار در زمینه‌ اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی و تحریم‌های ظالمانه بارها دشمنی خود را عیان کرده است.
کد خبر: ۳۱۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ - 01November 2018

راهپیمایی ۱۳ آبان برگرفته از مذهب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمد حسین‌پور» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در نشست خبری به مناسب روز ۱۳ آبان با بیان اینکه ۲۵ عنوان برنامه روز ملی مبارزه با استکبار در شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برای اجرای هر چه بیشتر و باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان پنج کارگروه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی، فضاسازی شهری، دانش‌آموزی، دانشجویی و اجرایی تشکیل‌ شده است.

وی افزود: طی این هفته برنامه‌های متنوعی در شهرستان اجرا خواهد شد که به شاخص‌ترین آن‌ها نواختن زنگ مبارزه با استکبار در مدارس، اعزام سخنران به مدارس، نشست‌های بصیرتی با حضور اساتید، تبیین و تحلیل مسائل مبارزه با استکبار می‌توان اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم و با توجه به آن مراسم مبارزه با استکبار باید پررنگ‌تر دیده شود، ابراز داشت: ستاد مراسم  40 سالگی انقلاب هم‌زمان با سراسر کشور به ریاست امام‌ جمعه شهرستان تشکیل‌ شده که ۲۰۸ عضو دارد که برنامه‌های این ستاد از همین ۱۳آبان کلید می خورد.

حسین‌پور تصریح کرد: ۱۳ آبان امسال شرایط خاصی دارد در بحث برجام علی‌رغم اجرای کامل تعهدات ایران شاهد خروج آمریکا از این تعهد بین‌المللی بودیم که اوج خوی دشمنی آن‌ها را علیه ایران نشان می‌دهد لذا این مهم می‌طلبد تا با پشتیبانی از مسئولان امسال برنامه‌های ۱۳ آبان باشکوه‌تر از گذشته اجرا شود.

وی افزود: در روز ۱۳ آبان سه مراسم بزرگ در پیش رو وجود دارد که شهادت جمعی از دانش آموزان، تبعید امام راحل و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ازجمله آن‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه توطئه و دسیسه‌های آمریکا از گذشته تا به امروز به دلیل تعدد دشمنی آن‌ها به‌صورت کتاب درآمده است، ابراز داشت: استکبار در زمینه‌ اقتصادی، فرهنگی، نظامی و سیاسی و تحریم‌های ظالمانه بارها دشمنی خود را عیان کرده که این مهم از ظلم و دشمنی آمریکا به ملت ایران حکایت دارد.

حسین‌پور بابیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان برگرفته از مذهب ما است، تصریح کرد: گاهی این‌طور برداشت می‌شود که این روز تنها مختص به دانش آموزان است که باید گفت روز مبارزه با استکبار به همه گروه‌ها تعلق دارد و تشکیل کمیته‌های مختلف نیز بر اساس مشارکت مردم صورت گرفت.

وی متذکر شد: در حوزه تبلیغاتی انواع پوستر و بنرها در مساجد و مدارس توزیع خواهد شد و همچنین اجرای مقاله یا انشا پیرامون چرا مرگ بر آمریکا در حوزه فرهنگی مدارس و تهیه سیستم صوت، دعوت از قاری، سخنران، مداح و مجری و شعار گویان در کمیته اجرایی برنامه‌ریزی‌ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار