حضور طوائف و قبائل خاش در راهپیمایی 13 آبان

بر خلاف تبلیغات گسترده دشمنان که قصد مایوس کردن مردم را در حفظ نظام اسلامی دارند و هر لحظه با منفی نگری تلاش می‌کنند در جامعه موجی از دلسردی و شکاف میان مردم و مسئولان ایجاد کنند، اقشار مختلف مردم و بویژه طوائف و قبائل خاش اعلام کرده‌اند که با اقتدار در راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۳۱۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ - 03November 2018

طوائف و قبائل خاش در راهپیمایی سیزده آبان شرکت می کنندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، بزرگان و معتمدان طوائف خاش بر حضور پرشور مردم در صحنه‌های نظام تاکید و اظهار داشتند: برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار رهبری و مسئولان کشور قرار گرفته و مقتدرانه و شجاعانه از ارزشهای کشور پاسداری می‌کنند.

«عبدالعزیز مرادزهی» بزرگ طایفه مرادزهی در خاش اظهار داشت: مردم ایران اعم از شیعه و سنی مطیع فرمان رهبری هستند و به عنوان سرباز این نظام با توطئه های دشمنان قسم خورده کشور مقابله می کنند.

وی افزود: مردم و طوائف بلوچ در کنار سایر اقشار ملت آمادگی خود را برای حضور در صحنه های نظام و بویژه راهپیمایی 13  آبان اعلام کرده‌اند و با غیرت و شهامت از مرزهای میهن دفاع می‌کنند.

مرادزهی بیان داشت: مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ در شهرستان خاش همگام با مسئولان و مردم ایران در راهپیمایی روز یکشنبه شرکت خواهند کرد و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکباری می زنند.

«سردار ولی محمد کرد» بزرگ طایفه کرد، میربلوچزهی و سهرابزهی در شهرستان خاش هم ابراز داشت: در راهپیمایی 13 آبان امسال پرشور شرکت می‌کنیم، زیرا آمریکا با وضع دو تحریم ظالمانه فقط در همین چند ماه اخیر فشارهای زیادی بر ملت ما تحمیل کرد و این تحریم ها جدا از تحریم های چهل سال اخیر بوده و نشان می دهد سران آمریکایی دلسوز ملت ایران نیستند و از هر فرصتی برای ضربه زدن به کشور و ملت ما بهره می‌برند.

وی ادامه داد: برای مردم ما بسیار سخت است که آمریکای زورگو و جنایتکار خود را صاحب دنیا و بزرگترین ابرقدرت دنیا می پندارد و در حقیقت چیزی و عددی نیست لذا ما باید خود را باور کنیم و در صحنه بیائیم و پاسخی محکم به دشمنان و منافقان کوردل بدهیم.

محمدکرد افزود: مردم ما باید در شرایط سختی و دشواری و مشقت کنار هم قرار بگیرند و از فرامین رهبری اطاعت کنند لذا شرکت در راهپیمایی 13 آبان باید عرصه نمایش اتحاد و یکپارچگی ملت ایران باشد .

وی گفت: تمام طوایف خاش مانند کرد، میربلوچزهی و سهرابزهی، شهنوازی، ریگی، تمندانی، قلندرزهی، جمالزهی، شهلی بر و براهویی، هاشمزهی، سالارزهی، ایرندگانی، گمشادزهی، ناروئی، شه بخش و غیره و سایر اقوام فارس اعم از شیعه و سنی با هم همدل بوده و برای حفظ این نظام می‌کوشند و با بصیرت و شجاعت تمام نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها