برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در کرمان اعلام شد/ برگزاری مانور رسانه‌ای با موضوع «استکبارستیزی»

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، مانور رسانه‌ای جبهه مقاومت سایبری با موضوع استکبارستیزی و حمایت از تولیدات داخلی در کرمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰ - 03November 2018

مانور رسانه‌ای با موضوع استکبار ستیزی درکرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «مجید سعادت» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان، با گرامی‌داشت هفته بسیج دانش آموزی، شهید فهمیده را بهترین الگو برای نسل دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: شعار راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، «دانش‌آموز بسیجی حماسه ساز امروز، آینده‌ساز فردا» است.

وی افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی، یادآور حماسه جاویدان و قهرمانه دلاورمردانی است که در عین سن و سال کم، افتخارات بزرگی را برای نسل‌های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته و به حق این هفته به عنوان هفته «بسیج دانش‌آموزی» نام گرفت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان بیان داشت: دانش‌آموزان بسیجی استان کرمان امسال نیز همانند سال‌های گذشته همگام با دانش‌آموزان سراسر کشور در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند و حمایت خود را از کودکان و دانش‌آموزان مظلوم جهان در برابر ظالمان اعلام می‌دارند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان کرمان پرداخت و خاطرنشان کرد: دیدار با نماینده‌ ولی فقیه و ائمه جمعه کرمان، اجرای صبح‌گاه مشترک در مدارس، عطرافشانی قبور مطهر شهدای دانش‌آموز و معلمان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و حضور منسجم در مراسم نماز جمعه، از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته هستند.

سعادت همچنین تجلیل از دانش‌آموزان نخبه علمی شرکت‌کننده در مسابقه لیگ علمی بین‌المللی، برگزاری نشست‌های معرفتی و بصیرتی و تربیتی ویژه فرمانده‌هان واحد‌های پیشگام دوره «یاوران ولایت»، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر سراسر استان در مصلی نماز جمعه و سخنرانی یکی از دانش‌آموزان بسیجی قبل از خطبه‌های نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان کرمان عنوان کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری مانور رسانه‌ای جبهه مقاومت سایبری با موضوع استکبارستیزی و حمایت از تولیدات داخلی و شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» در سراسر استان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود مانند فضای مجازی در هفته بسیج دانش‌آموزی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار