زخمی شدن بیش از ۳۰ فلسطینی در راهپیمایی بزرگ «بازگشت»

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در جریان تظاهرات امروز بیش از ۳۰ نفر زخمی و هفت نفر آنها در پی شلیک گلوله‌های جنگی نظامیان صهیونیست راهی بیمارستان شده‌اند.
کد خبر: ۳۱۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 02November 2018

زخمی شدن بیش از ۳۰ فلسطینی در راهپیمایی بزرگ «بازگشت»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، راهپیمایی بزرگ «حق بازگشت» امسال فلسطینیان با توجه به شرایط خاص تحولات فلسطین بویژه پس از اجرایی شدن تصمیم آمریکا در خصوص انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس اشغالی با شور بیشتری دنبال می‌شود.

هزاران نفر از مردم فلسطین عصر امروز جمعه در ادامه راهپیمایی حق بازگشت که از ۳۰ ماه مارس گذشته آغاز شده است، در شرق غزه تظاهرات و در آن بر ادامه اعتراضات خود تا تحقق مطالباتشان از جمله پایان دادن به محاصره باریکه تاکید کردند.

به گزارش العهد، در جریان این تظاهرات که با ورود نظامیان صهیونیست به خشونت کشیده شد، ده‌ها نفر از شهروندان فلسطینی بر اثر شلیک گلوله‌های جنگ و گاز اشک‌آور زخمی و یا دچار حالت خفگی شده‌اند.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین شامگاه جمعه با تاکید بر ادامه تظاهرات اهالی غزه گفت که در مجموع ۳۲ نفر مجروح شده که هفت نفر از آنها بر اثر اصابت گلوله‌های جنگی به بیمارستان منتقل شده‌اند.

تظاهرات بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس گذشته آغاز شده است و تاکنون در این تظاهرات‌ها حدود ۲۱۰ نفر به شهادت رسیده و بیش از ۲۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

صدها شهرک‌نشین نیز دیشب با تجمع مقابل مقر کابینه رژیم صهیونیستی در مرکز تل‌آویو، خواستار بازگشت آرامش به شهرک‌های اطراف غزه شده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها